En helt underbar söndag !

Hejsan alla ni där utan, jag vill börja med att säga grattis till alla pappor på fars dag !

Jag kommer nydligen från min pappa, jag bjöd honom på pizza, oxfilé pizza riktigt gof va den, sen såg vi på två filmer Änglar och demoner och sista falken filme :) och både va super bra !

Jag har hållit igång hela dagen och det har varit riktigt skönt, jag känner emelie nog e back ! :D Yaaay, ne nu ska jag inte ta ut nåt i förskott men e så himla glad hela helgen har jag pysslat och donat inhandlat lite julmys osv osv.

Jag måste tyvärr göra alla läsare besvikna det blir inga bildder uppsatta denna kväll, men imorn då lovar jag allt hehe :P ne men om det finns tid, ska försöka ta mig den tiden, fast ja jag vet inte om jag hinner och blogga nåt imorn iof. det e så att jag ska natta över hos en kompis imorn , det e s¨att jag ska vara hundvakt åt hans hund hela och på tisdag ska jag iväg till nuevo och vill inte lämna honom själv i min lägenhet eftersom det bättre om han får börja känna sig lite beväm vid mitt hem innan man börjar med det, så istället för att gå och hämta hunden som då heter spike och sen tillbaka med han innan nuevo så blir det jue lättast om man nattar över så slipper man gå fram och tillbaka på knappt en timme liksom, så jag kan väl ta tillbaka de jag nyss lovade, det blir iallafall senast på onsdag, eftersom på tisdag kväll blir det jue tv- kväll med jenny :D

och sen under dagarna ska jag jue plugga och osv.

Ja jag har faktiskt inte så mkt för tillfälle å skriva.

Ha en fortsatt bra kväll allesammans. !

kramar

Emelie L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0