En helt otroligt fin lördag :)

Hej på er allesammans, ja denna dag har varit helt otrolig, den har varit så himla skön och mysig, och temat idag har varit inredning, har trallat runt på stan helt själv och kollat runt på inredning, ja de va svårare en trott och bara gå ner utan något i sikte, så en del spar jag tills imorn, va tvungen att gå hem och tänka lite på de jag kollat runt på.

Men lite köpte jag redan idag, pratar mer om det imorn och så lovar jag lite bilder på det med :D

Jag avslutade Och nu e man hemkommen, ska ta mig en dusch, lite kvällsmål och te, sen blir det nog sängen ev en film på tv att somna till om det går någon bra vill säga hehe . . .

Ja det får bli kort i dag, kommer med en massa roligheter imorn istället.

Ha en fin kväll allesammans !

Kramar

Emelie L

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

ska bli spännande att se inredningsbilderna. :)

2009-11-08 @ 18:54:44
URL: http://zofiesworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0