Dumt, men eget val !

Ja, jag satte mig framför matte böckerna efteratt ha donat lite , och det gick väl rätt bra en stund men sen körde jag fast och orken och lusten bara försvann i ett vips, jag va blev trött grinig för att jag inte förstod den info om hur man löste uppgifterna i de tal som jag körde fast i jag hoppasde över dem och fortsatte men förstod inget, helt black out, så jag gjorde nåt som jag inte borde ha gjort, nämligen gick och la mig kände att jag måste lägga mig några timmar, kände att det verkligen va sömn som behövdes, och mycket riktigt vaknade nu till runt halv 3 och kände mycket energi inom mig, jag är pigg och allert, så ja det e väl aldrig förent hehe, så ska sätta mig ner med engelskan nu ev mate också och se om jag fattar bättre nu hur man löser uppgifterna hehe, ja, ibland är det , det som behövs en pasu, vila sig lite innan man e reda att satta igång. . .

Ska nog med ta en liten kvälls promenad, vädret lockar verkligen inte, men det e väl bara ta på sig varmt så ska det nog gå att ta en liten vända iallafall. känner att jag vill det, så vad ska hindra mig hehe ! Inte vädret i första taget.

Ja så jag ska göra ett nytt försök nu och sätta mig ner och pluggar, håll tummarna !

Kramar

Emelie L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0