Det har gått ofartbart bra :)

hej på er allesammans. idag har dagen gått väldigt bra, det trodde jag faktiskt inte om jag ska vara ärlig, fast det har varit lite svårt att konsentrera sig när spike varit här men a det e ju nåt man kan vänja sig vid så det e ingen fara . . . Det har gått bra en då, jag har kolat igenom gramatiken på de kapitel som gäller, ska ta och gå igenom det igen sen när jag lämnat tillbaka spike, sen har jag gått igenom dem ord jag igår inte kunde, och jag klarade 40/47 :). . .

Ja de e vad som har hänt hittils, och ja rökningen har jag misslyckat med, men ska försöka att inte röka så himla mkt ikväll och sen ta nya tag imorn igen !

Återkommer med update senare.

Kram

Emelie L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0