Det blev inte som jag tänkt mig !

Men vad gör det, börjar bli van att inte nåt blir som man tänkt sig, men lite ltie surt känns de då allt!

Skulle ju gått upp kl 7 och tvätta det jag inte hann igår, men har inte ens vaknat av klockan, det blev ju lite sent igår. men inte gråter jag för det, för dagen e jue inte slut en . . . så efter jag skrivit klart här och kollat facebook, så blir det att sätta igång med att plugga, ska börja med att lära mig alla glosor för dess 3 kapitlena det gäller, och ja det blir nog bara det jag kommer hinna med innan jag ska iväg med pappa på bio. men om inte så fortsätter jag med gramatik övningarna för kapitlena eller efter bion, det beror på, det finns ju heller inget på tv ikväll så det passar perfekt at plugga lite.

Ja, mer en så har jag inte mer att berätta, dagen har jue precis börjat för mig iallafall :) !

Ha en super lördag alla läsare !

Kram

Emelie L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0