Då har mörkret fallit för denna dag da !

Halloj på alla kära där ute i mörkret !

Nu sitter man i sin mysiga soffa igen då, och ytterligare en kväll i denna mörka november månad har slagit sig till ro :P hehe det går inge bra att vara lite poetisk idag inte.

Men jag gör mitt bästa.

Huvudet e ännu inte helt med, man e fortfarande väldigt trött, yr och lite små borta, jag har märkt att jag hänger inte riktigt med i det jag säger eller gör. skit jobbigt.

Men inte ska jag klaga på det, det e väl bara att gilla läget, det blir iallafall bättre och bättre för varje dag känner jag, denna vecka har jag faktiskt lyssnat lite till va kroppen kommer med för signaler, det har varit surt och irriterande men varför sitta och traggla massa matte och anant när det inte fastnar och inte finns någon konsentration och sen på det bli helt utmattad, så jag har nu denna vecka tagit tillfället till akt och vilat och sovit lite, och där har jag märkt skillnad det behövs inte lika många timmar som förut, det har räckt med en till två timmar och det e väldigt lite till skillnad från förut då det istället har blivit hela dagar + nätter, det började jue inte så bra denna vecka just med sömnen då sov jag och sov hela tiden, men nu framåt onsdagen och nu i torsdag så har man märkt den skillnad att det dels inte behövs så allt för mkt mer lägga sig nån timma och vila och halv sova lite så som idag då vaknade jag till hela tiden la försökte vila lite till eftersom jag kände hur trött jag egentligen va men sen efter två timmar så vaknade jag till liv och steg upp och nu har jag duschat messat med en gamal bekant roligt det :) och snart ska det bli till att laga lite mat, det blir enkelt köttfärs med lök och makaroner :)

Ja skillnaden som jag nu sen igår har känt är att det går uppåt, för varje dag så avta de lite med det yra tröttheten m,m känns skönt att känna den skillnaden, jag mår med mkt bättre av dessa tabletter de kände jag redan direkt efter första dagen jag tog dem, mer lugn i mig, känner mig som förr nästan, ångesten, oron, det ständigt tänkandet jag börjar med mer lite mer på mig själv som männsika, jag börjar bli säkrare, jag står för mina ord och handlingar osv osv.

Ja och denna kväll ska jag roa mig med att se på mammas pojkar och sen så ska jag ge den nya serier som börjar efter en chans har tveckat över det men jag gillar ju typiskt high school filmer och det här e en high school serier (glee) så den kommer nog få mig på fall. faaan, det e så mkt på tv som man vill hinna med och se, för mkt, tycker man borde använda sommarkvällarna till att visa lite serier med. det blir alldeles för mkt att baka in allt under en höst ev lite till början av nästa år. så om någon som står för tv-tablån och läser detta så kan ni väl iallafall försöka ta två eler tre serier under sommaren, det e nog mer en ni tror som iallafall sitter hemma på kvällarna under sommaren och järmar sig över att det inte finns nåt intressant att se på alla dessa filmer som går år efter år har man ju sett under flera års tid, det e inge kul längre :( !

Jag kommer säkert med en liten update senare efter allt tv-tittande :P :D

Kram

Emelie L

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Jag känner mig med lite snurrig. Läser massa på nätet, glömmer vissa grejer eller minns fel. tror det skulle va bra om man fick sätta sig på skolbänken igen, så man får organisera upp kunskap i huvudet igen, ämne för ämne. :)



Det är ganska svårt att plugga på egen hand, ibland läser man för mycket och då fastnar liksom inte allt. Det är bra att du känner att de går framåt. :) Bra att du vilar ut ordentligt, kroppen behöver mycket vila och vitaminer under detta mörka vinterhalvår.



Kämpa på, ta lite plugg i gången varje dag. Kommer du se sen att det fastnat mer än du kunnat ana. :D KRAM

2009-11-12 @ 21:59:49
URL: http://zofiesworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0