Bilder och lördagsmys i lila :) !

Hej, ja bilderna e inte alls i någe bra kvalite, orkade bara egentligen inte hålla på, men gjorde det iallafall och e glad för det, men trött, det kommer nog bli att sova tidigt i dag med :) he he

Här kommer bilderna iallafall ! Ha så kul hehe !




Köpt igår !






allt jag ha på mig är köpt igår.



Är lite osäker, kan man ha sådär ?
själv tycker jag att blusen skulle vara lite längre
men färgerna passar så bra ihop, skulle man kunna gå runt så där ? Snälla hjälp mig !



Det syns kanske inte så bra men det e lila benvärmare,
och lila line undet blusen det e det jag har köpt idag.

Emelie L

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Skitsnygga kläder och skitsnygg brud. :) Var kul att se vad du hade köpt. :D



Ha en bra lilla jul vännen. Miss u...

2009-11-28 @ 17:51:13
URL: http://zofiesworld.blogg.se/
Postat av: jenny

jättefint Emelie! klart du kan ha det på dig :) Asfint ju!

Massa KRAM

2009-11-29 @ 20:50:36
URL: http://sweetjen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0