Besök hos mammsen och ikea !

Halloj, på er alla kära läsare, ja denna helg har man rört sig runt lite över allt :), fredagen blev kanon lugn, och igår  (lördags) åka jag till mamma på förmiddagen hon bor i västerås, när jag kom hem til henne åkte vi till stan och traskade runt där, det va faktiskt en mysig liten stan, det har jue aldrig tidigare varit angeläget att åka in till stan, så det va kul att se sig omkring där lite hehe. . .

Efter några timmar där så åka vi hemåt igen på hemvägen blev det pizza och handla lite gott till kvällen, sen när vi väl kom innan för dörren satte vi på en film age ice 3, heter den så =?

efter den somnade jag som en stock och sov några timmar, mamma och ja satte oss sen framför tv.en och såg på körslaget och sappade lite mellan de och dansbanskampen, sen blev det film tre systrar och en mamma, den gick på fyran, den va faktiskt bra :) rolig och så hehe, och efter den gick vi båda och la oss, eftersom jag redan hade sovit en stund på dagen så va det lite lite svårt att somna.

Och idag blev det att traska upp rätt tidigt, för pappa , jenny och marco skulle hämta upp vid halv tolv, efter dem hämtat up mig drog bar det av mot ikea, YAAAAy, det va trevligt att traska runt där och hjälpa dem med vad dem skulle ha osv osv, och nu e jag hemma, hem ljuva hem :D

Det blir väl att ta en dusch och små vila lite innan jenny kommer, vi ska då roa oss med serierna, one tree hill och gossip girl, det blir nog att lägga sig strax efter det, få väl se hur trött man e annars vrida tv.en och lägga sig i sängen och somna till en film som går på fyran, djävulen av prada, den verkade rätt bra när dem visade lite utav den på redklamen.

Återkommer nog lite senare med ett inlägg, ha de gött tills dess ;) :D

Kramar

Emelie L

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Den heter "Ice age" (istid)..inte age Ice. Hehe. ;) Sen heter den andra filmen "Djävulen bär prada". Men de va ju nästan rätt det du skrivit, har bara tråkigt nu därför skriver jag ut detta.



Annars låter det som du haft en skön helg. :) Det e kul att strosa runt på Ikea å titta. Var längesen jag var dit.

2009-11-01 @ 17:55:19
URL: http://zofiesworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0