Är ledsen !

inombords, jag har känt så sen förra veckan och det vill inte släppa på trycket, har känt i börstet att det sitter gråt där, sen försvinner det sen kommer det sen försvinner det.

Men det känns som om det kommer att bryta ut under dagen, idag har det en värdelös dag, jag somnade sent, har sovit djupt, drömt en massa konstiga saker, och på det försov jag mig rejält, vaknade inte först halv tolv, men jag minns så  väl att klockan ringde i morse men att jag kom inte upp jag va så borta , det kändes nästan som om man låg i koma , att man uppfattade ljud men att man inte kunde göra nåt åt det, att man inte kunde röra sig, när jag sedan vaknade till lite lätt så va jag på väg och somna återigen men om jag inte kom på att jag skulle hämta spike vid tolv så hade jag nog kunnat sova hea dagen, usch det e så läskigt att man kan sova så länge som jag kan. . .

Jag blir så less, att gång på gång varje vecka nån dag, att jag ska försova mig, varför, vad ska jag göra, jag vet inte hur jag ska lindra detta, det har gått så lång tid nu att jag borde ha vant mig, usch allt känns besvärligt idag, och när jag hoppade upp idag så hade jag huvudvärk, värk i hela kroppen, kalsvettades, och bara ville gråta. . .

Vad som händer idag vet jag inte !

Ha en bra dag allesammans !

Emelie L

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Jag har med vart lessen, gråtit och känt mig svag vissa dagar. Gråt ut allt som känns jobbigt, jag lovar att det känns bättre sen. :) Var inte så hård mot dig själv om du försover dig, du kanske behöver vila när du tar antabus och har mycket att tänka på med plugg å så.



Min lillasyster hade en bra text i sin header: "Slow down your doing fine, you cant be everything you want to be before your time". Din tid när allt kommer flyta kommer att komma en dag. :) Det är bara nu dessa jobbiga mörka vinterdagar, du måste kämpa dig igenom. :) Kram



2009-11-19 @ 22:00:55
URL: http://zofiesworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0