Äntligen är fredagen här igen !

Halloj på er alla kära läsare !

Ja denna vecka har bara sprungit förbi, har knappt hunnit reflekterat över den, den har gått väldigt fort och lite har blivit gjort, men jag har tagit hand om mig på bästa sätt och lyssnat till kroppen, och på det har det blivit väldigt mkt vila, men för var dag som går så minskar den mer och mer så till efter nästa vecka kommer jag nog vara i normalt tillstånd ev kanske mkt mkt bättre det återstår och se.

Jag är ändå nöjd över veckan, för det va längesen jag tog hand om mig och lär kroppes signaler bestämma utan att få skuldkänslor över det. och nu är den efter längtade helgen här.  Det e lika roligt varje torsdag när man går och lägger sig, hela kroppen bara slappnar av och känenr att åh imorn är det fredag igen och helgen e här, gud va skönt, det känns så himla otroligt av få känna denna känslan och hur mkt man nu börjar uppskatta helgerna och med att vardagen skiljer sig från helgerna. helt otroligt hur underbart det är att se förändringar, att komma framåt i livet, denna höst har varit en helt ny början på livet och det  flyter bara på och man blir bara bättre och bättre.

Denna dag har jag hittils gått upp rätt tidigt det va nära att jag försova mig  men kom upp i sista sekund, sen till psykologen, hem, la i en maskin tvätt, diska och nu sitter jag här och skriver och ser på våra bästa år samtigit.

Resten av dagen så ska jag ja tvätta, plugga lite, sen mot kvällen ev träffa jenny !

Och idag fick jag en glad nyhet igen av en som heter lukas vet inte vem det är men han undrade om vi kunde bli fotopartner typ hehe. och det vil jag gärna så att du vet. men skickar dig ett mail om det senare idag !

Återkommer med mer update senare under dagen

Ha det så bra allesammans så länge !

Kram

Emelie L


Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Ha en riktigt bra helg du med. :) KRAM

2009-11-13 @ 13:50:24
URL: http://zofiesworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0