Ännu en grinig emelie

Hej, ja, upp kom jag iallafall, men ändå e humöret inte alls på topp, e grinig , irriterad, trött, slut i hela kroppen och psyket, mår illa på allt gör jag med, ingen aptit, nu går det nerför igen, eller njae inte helt kanske, men jag svajar vä lite just igår och idag, hoppas det vänder under dagen eller till imorn iallafall. Det va fan länge sen jag kände så här , att allt va jobbigt, besvärande och det e absolut inge kul att det nu återigen ska komma. . .

Men ska kämpa och nu orkar jag inte skriva mer, det e också jobbigt , alt e jobbigt. puuuuh på allt !

Emelie L

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Hej. Hoppas humöret blir bättre senare ikväll. Vissa dagar känns ju allt bara jobbigt. Just de dagarna brukar jag faktiskt lägga mig ner å skita i allt å sova. hehe.



Det jag menade med att du "inte ska vara så hård mot dig själv" var inte att jag menade, att de e okej att försova sig. Å att du ska fortsätta göra det! Nej, du ska köpa en väckarklocka som ringer så högt att du inte KAN försova dig. Det jag menade var att du "försovit" dig. OKEJ, det har hänt inget att grubbla över. Direkt du vaknar tar du tag i plugget å utför det endå. Utan att va irriterad på dig själv...för e du irriterad på dig själv tror du snart att försovningen å du hör ihop! Det tar länge att få in en vana i kroppen. Därför kanske din kropp inte e van att vara disciplinerad å vakna tidigt å plugga massor. Därför blir den TRÖTT! Plus mediciner gör kroppen hemskt trött. Plus att kroppen blir trött av att den inte jobbar, eller e igång. Att du kanske mycket sitter bara å pluggar.



Poängen med alltihop är att jag mena att din själ inte kan vara arg på sig själv. Om din kropp väljer att sova. Detta blev djupt nu. Men tror du förstår hur jag menar. Jag e med extremt morgontrött. Vet hur det är.

2009-11-20 @ 14:34:51
URL: http://zofiesworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0