2012 säger jag bara

Fan vi e snart där, och om denna film talar sanning så e allt slut snart. . . Men jag tror inte på det, men fatta alla som e i min ålder kommer nog få uppleva jorden undergång det tror jag på, eftersom det e så mkt prat om att gör vi inte si och så så är det snart över. och jag tror faktiskt vi inte kommer lyckas med att förlänga tiden...

förlänga kanske men inte så att det handlar om 1000 tals år. jag tror på ca mellan 50-90 år. . .


Ja filmen va fan det bästa jag någonsin sett, shit alltså, jag bara undrar hur dem har fått till de så jävla bra. allt va så ätka det kändes som man var med, att man satt i ett av överlevnadsskeppen och såg på hur världen gick under.

Ja kvällen har varit toppen, har varit på bio med pappa återigen ! det e så himla kul att han och jag har våra dagar, ev tis eller mån en gång i månaden då vi ser på wallanderfilmerna som då dimper ner i lådan en gång i månad till mars nästa år kommer dem göra det, och sen bio nån helg då och då, nu på senaste tiden har det blivit väldigt mkt, e bara kul, älskar filmer, kan verkligen inte häjda mig från att se alla , speciellt dem nya, det har bara vält in filmer på bio shit alltså så många bra på en och samma gång har det inte kommit på jag vet inte när  det va nåt år det bara välde in bra filmer fan när va det kommer inte ihåg. men längesen var det iallafall.

ja och nu vet jag inte vad jag ska göra. ta mig mina tabletter och sen sova kanske ! få se. det kanske kommer några rader senare om jag snart inte deckar vill säga.

Kram

Emelie L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0