Regn-rusk

Hej hej, idag blev det att sova länge, kunde dock inte somna så bra inatt, låg och bara vredd och vände mig och tänkte en massa, sen när klockan ringde 9 imorse stängde jag av den orkade verkligen inte gå upp. . .

Så det blev inte att blugga idag, umgicks med jenny nu på dagen, vi hade det jätte mysigt medans regnet duggade ner, sen ringde rickard och frågade om vi ville följa med till tuna park, så vi tog en trip ditt och traskade runt lite.

sen åkte jenny hem till sig och jag till mig och rickard till sig, innan jag satte mig här såg jag lite serier och käkade.

E så film sugen, nu när det e så grått ute.

Men imorn måste jag ta och plugga lite, sen får jag väl se om jag hittar på nåt ti kvällen. Blir nog att handla sen hem laga mat och ta det lugnt. har ju lite på torsdag och göra.

Ska då på förmiddagen ev ta en simtur med jessica i badhuset sen efter det träffa jenny, om vädret då e fint ska vi nog gå till hennes och marcos nya ställe och sola om solen dyker fram . . .

Mer en så har jag inte att säga just nu. . . snart blir det väl att laga lite mat prata med manne sen se på alla serier som går ikväll :D

kram så länge.

Emelie L

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Man måste ta ledigt nån dag också inte bara plugga (du skrev blugga). :) Hehe...tänkte först att du mena blogga, men förstod sen att det var plugga du mena.



Ja, har inte mycket att säga idag. Förutom att jag måste till socialen å den där andra tanten igen om 2 veckor. :( Sitter å funderar nu hur jag ska kunna smita dit. Skulle ju behöva gå runt där med mitt CV redan nu, om jag alls ska ha nån chans att få sommarjobb. Det vore perfekt om jag fick ett jobb, så jag kunde flytta dit. :) För nu e ju sommaren på väg. :D

2009-05-05 @ 18:43:22
URL: http://zofiesworld.blogg.se/
Postat av: Manne

Ska försöka hitta lite kul filmer till dig/oss tills i helgen, kommer du på någon annan än de du redan nämnt så säg till.

Kram

2009-05-06 @ 08:08:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0