Måndag och nya tag

Gick upp idag fast jag helst av allt inte ville, gick och tog min antabus som jag ska och nu e jag hemma, och ska snart gå till vägen och snacka lite.

Ska nu på allvar börja sköta min antabus, sen hoppas jag snart att jag får min medicin tillbaka , de n har hjälp mig så mkt och jag kommer inte klara mig utan den , inte än. men börjar jag bara sköta antabusen och kontakten på syd så kommer det nog snart börja lite lite mer på mig.

Ska med köra de rejset fram tills annat beslutar, jag måste verkligen få deras tilllit och förtroende tillbaka , allt underletar så mkt. . . Måste verkligen börja på allvar igen och hur jobbigt de vissa dagar känns så ska jag ge mig fan på att iallafall höra av mig, men helst av allt gå ditt hur dåligt jag en mår. Det måste verkligen ge en förändring utan den kommer livet stå till och det e bara jag som kan styra över förändringen.

När jag kommer från antabusen  så blir det att diska och pula lite här hemma , ska med kolla om det var idag jag skrev upp tvätt tid , tror det va det så tvätta ska det bli av att göra hela kvällen sen ikväl är det pretty Women yaaaaay, en så bra film, ska avsluta dagen med den sen sova :)

Mer en så kommer inte hända det e med så trist väder så det ska bli skönt att vara hemma.

Ne nu måste jag kila iväg men skriver kanske några till rader ikväll.

kram

Emelie L

Kommentarer
Postat av: Manne

Hehe, hittade en passande sång...



http://www.youtube.com/watch?v=Li0-PXsrRHs

2009-05-18 @ 13:54:53
Postat av: jess

Älskar dig med ju din dumbom :) där har du svaret

2009-05-19 @ 07:42:55
URL: http://jessicaakerblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0