Känner mig lite uppåt idag. . .

hej. . .
Då var det äntligen onsdag, säger äntligen för denna dag kommer jag att göra lite annat en att bara sitta hemma och filura.
Ska snart ner på stan och träffa alex, vi ska uträtta lite ärenden sen skiljs vi nog åt, skulle engetligen följa med henne hem men känner att jag måste städa lite nu innan mamma och tessan kommer. det skulle egentligen komma imorn men dem ville komma idag istället.

Sen runt halv 5 kommer pappa och hämtar mig , ska åka med han och handla lite.

Och när jag kommer hem väntar tessan och mamma, det bli en lugn kväll med tv, mat och en massa snack säkerligen.

Känner mig lite uppåt idag.

Det va nog allt jag hade att säga sålänge.

Skriver kanske några rader ikväll.

kram och försök ha en underbar dag även om vädret inte e de finaste :P

Emelie L


Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Ha en bra dag du med. :)

2009-05-20 @ 12:30:19
URL: http://zofiesworld.blogg.se/
Postat av: Manne

Härligt o höra att du är uppåt och ute på stan o strosar o får besök av familjen :-) är lite avundsjuk - skulle också vilja ha min familj inom räckhåll, fast senast jag bodde nånstans där jag hade det kom de o hälsade på var o varannan dag så det kan bli lite mkt av det goda också. Kram

2009-05-20 @ 19:09:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0