Jag e helt slut idag :)

hej hej , vilken dag, det har varit en riktigt kanon dag och jag har bränt all energi, känns riktigt bra det va några år sen man gick och la sig helt slut.

För det första har jag varit ute hela dagen, bränt mig, jag har sprungit runt och busat med julia i träfgården, madde jag och julia gick en lång vända i skogen, och det var kanon fint där, jag önskar jag hade kameran med mig, det va en riktigt sagostig, bara så som det e i filmerna, m det va skit mysigt.

sen spelade jag , madde, marcus och marcus kompis patrik kubb och grillade korv , sen blev det att sitta framför tv:en ett tag, v såg först på humorgalen, och jag vill också kunna ge alla dem drabbade barnen pengar. . . Känns surt att inte kunna göra det.

ne nu ska jag sova, Sov så gott alla.

om ni läser detta imorn, så ha en underbar dag.

kram

Emelie L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0