Helt okey dag

Hej på er alla, då har ytterligare en dag gått, det har varit en lugn och härlig dag, jag har städat hos pappa, när jag kom en åt jag lite mellanmål sen somnade jag, och vaknade kl 9, e nog inte så farligt ändå, känner mig trött nu ändå så jag kommer nog kunna somna om ett tag.

Imorn blir det att plugga på förmiddagen sen ska jag ev träffa jenny :) Sen får vi se vad kvällen bjuder på, andra evenyn har ju slutat nu :( shit tråkigt. Hoppas det går annat på tv som man kan se på.

Ne nu ska jag ta och ringa manne.

Sov så gott allesammans.

Kram

Emelie L


Kommentarer
Postat av: alex

Hej gumman, vill bara säga att jag är otroligt stolt över dig och tycker att du är så duktig, hoppas det värmer lite i regn-rusket. kram från bästa jag.

2009-05-05 @ 14:37:43
URL: http://alexiunderlandet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0