Fredag fast det känns som lördag

Hej , ja eftersom jag åkte iväg igår så känns det som lördag idag, men det e ju bara fredag, och det e fint väder :) Jag och madde ska ta en lång promenad i skogen idag , sen ska vi sitta i deras trädgård och sola lite :)

Ja idag blev man väkt tidigt av julia somvanligt, men besviken va hon eftersom det bara är fredag idag så fanns det inga barnprogram på tv:en så vi gick upp och gjorde frukost.

senare ikväll blir det nog lugnt, men nu tjatar julia och jag ska komma och leka så jag ska väl avsluta här.

kram på er alla

Emelie L

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Jo, jag ska göra massor nästa gång. ;) Eller vi ska göra grejer tillsammans. :) Låter som en mysig valborg du har där borta. Ha en fortsatt bra helg. Kram.

2009-05-01 @ 11:21:35
URL: http://zofiesworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0