Försvinner bort några dar!

Jag mår skit och jag skäms över att jag lät det gå så l¨ångt, varför lyssnade jag inte till min egna magkänlsa, varför ignorerade jag det så som jag gjort med allt annat, Varför sätter jag aldrig foten ner och säger att det nu för räcka och säga så som jag känner och hur jag tänker.

Varför blir det alltid så att jag lever mig in i en fantsivärld som verkligen inte existerar, min fantasivärld, där jag e en helt annan person och med vederingar kring mkt, en fantasivärld där jag e morsa åt tre barn och som jag som fotograf och e egen företagare. och där jag har med vilja, stryka och mod. . .

I en värld där jag orkar ta mig igenom tjafs, missförstånd och där jag uttalar mig på ett annat sätt och säger så som jag känner . . .

I en värld, där jag e mer omhändetagen, kärleksfull och där jag kämpar för alla i min omgivningen.

Jag önskar ibland ett den världen existerar och att jag e den jag e i drömmen.

Många tycker jag e stark, e stark att kunna motstå lockelser, säga ifrån på skarpen, många tycker jag e bra på att välja den väg vill gå. . .

Ibland känns det  inte alls som om det e mig dem menar, ibland känner jag mig inte alls så stark som folk tror. . .
Jag kan vara det i perioder men jag ger lätt upp. . .

Jag har svårt att uttrycka mitt rätta jag, så som jag känner.

Jag mår skit just nu, och jag vill bara njuta denna helg, jag bryr mig inte om vad andra tycker just nu, det ska bli min helg på mina villkor, det kommer inte leda till någon fara det vet jag, jag vill bara njuta en stund, utan press. . .

Det e mina ord, mina korkade jag vet, men nu försvinner jag in i lugnet ett tag.

Ha en bra vecka och helg, Nu vet ni vad jag håller på mig och behövet inte  oroa er om jag inte svarar, vill vara för mig själv en stund.

Emelie L

Kommentarer
Postat av: Anonym

citat "Ett tecken på intelligens är kreativitet, att kunna lösa problem. Kreativitet förutsätter fantasi och föreställningsförmåga." ;-)

2009-05-12 @ 21:59:05
Postat av: Manne

citat "Ett tecken på intelligens är kreativitet, att kunna lösa problem. Kreativitet förutsätter fantasi och föreställningsförmåga." ;-)

2009-05-12 @ 21:59:34
Postat av: Ann-Sofie

Jag hoppas med att försvinna in i din egen värld nu å stänga mobilen...inte betyder att festa!!! För i din fantasivärld vill du vara fotograf med eget företag och en person som säger vad du tycker och känner. Det finns inget som HINDRAR dig från att jobba mot detta MÅL. Vi alla dina vänner stöttar dig. :) Att inte göra NÅGOT, det ger ångest, ångest leder till att man vill dricka. Denna cirkel har du tagit dig ut ur nu! :) Så STÄNG INTE IN DIG, ut å säg dina åsikter istället. Ut å fotografera.



Vi gillar dig fortfarande fast du säger dina åsikter, fast du visar känslor! Vi gillar dig mera då, för det är ett tecken på att man har STAKE i KROPPEN!



LÄS MANNES CITAT: "Ett tecken på intelligens är kreativitet, att kunna lösa problem. Kreativitet förutsätter fantasi och föreställningsförmåga." DU HAR FANTASIN REDAN! :) Så dags att vara kreativ å lösa problemen. Jag hjälper dig om de blir för tunga att bära själv! KRAM.

2009-05-13 @ 02:40:54
URL: http://zofiesworld.blogg.se/
Postat av: Ann-Sofie

Vad gör du??? Varför ska du vara för dig själv?

2009-05-13 @ 22:02:18
URL: http://zofiesworld.blogg.se/
Postat av: Ann-Sofie

Hallåååå vännen? Vad gör du? Tänkte när du inte bloggat på ett tag...antar att det finns internet där du är. ;) Du kanske bara inte har lust att blogga?

2009-05-16 @ 18:34:20
URL: http://zofiesworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0