Två härliga dagar i gnesta

Hej hej , ja torsdag slutade med att jag fick nå impulsryck och stack till gnesta, snälla pappa min ställde upp med att skjusa mig och dels erbjöd han sig att hämta mig i morse, så snäll då :)

Ja dessa två dagar har varit ett par riktigt lugna och sköna slapp dagar med lite plugg och vila framför tv:en / film, han hade ju de äldsta beckfilmerna med Gösta Ekman, skit härliga filmer. så det ängnade vi oss åt.

Ja vad ska man mer berätta.ja gnesta va allt en lugn mysig liten byhåla hehe. ne såg inte mkt av gnesta men det lilla jag såg va mysigt, men jag skulle nog inte kunna bosätta mig där e nog allt för lugnt för min smak, Det kanva skönt nån gång ibland, men njae jag trivs bra här i E.tuna eller sthlm för den delen med.

På vägen hem idag , ploppade det upp lite tankar kring livet, lite på det förflutna men mest på framtiden, Har nu för en stund glömt bort mkt av det jag vill göra, Tiden har stått still lite nu under en tid, har kanske varit mkt på vift men man har inte hunnit tänkt så värst mkt , Vilket e ganska posetivt för min del med, (att inte sitta tänka allt för mkt) men nu kom det upp en massa, massa på mål man har med resor, antinge själv eller med vänner, har ju tom en tanke på att bosätta mig ett halv - ett år nånstans i usa, sen det här med båten vill jue helst av allt tillbaka till den, men klarar ett förhållande av det? Jag tvivlar på det i längde , fast det beror ju hur stark förhållandet e, altså ja, det e väl inget man kan förutse nu. . .

Men jag undrar om man med tiden kommer lägga sig för sina mål, skita i dem för man håller nån kär, eller om man kommer genomföra alt man vill genomföra. . . Det återstår väl och se , men troligtvis kommer jag väl sluta med att leva själv, e ju en rätt så äventyrlig människa och gillar inte att sitta fast på en plats, inte nu innan man skaffar familj iallafall. . .
Jag vill passa på och ta vara på dessa år innan man fyller 30. . .

Kram

Emelie L

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Det e nog sant, man ska ta vara på livet innan man fyller 30. För man e ju bara ung en gång.



Jag kommer dit annars på fredag morgon. :) kram.

2009-03-21 @ 15:02:18
Postat av: alex

Ta vara på dagarna och gör det bästa av dem. Jag tror på äventyrar-Emelie. Älskar dig. puss och kram

2009-03-21 @ 18:16:04
URL: http://alexiunderlandet.blogg.se/
Postat av: alex

Dags att uppdatera Emelie!

2009-03-22 @ 10:16:12
URL: http://alexiunderlandet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0