Tok sjuk idag som säkerligna många andra med e :P

heeeeeeeeej på er alla. idag e man inte vacker alls, tok förskyld har man nu blivit, näsa och ögonen rinner hängiga ögon har man med, röd runt näsan av alla snyttningar i sträft papper, skrovlig röst, tok hostningar så det känns som om man ska kvävas, ne denna dag har inte varit rolig, men vuxen som man är kan detta inte förhindra att uträtta massa ärende, så det har blivit lite spring till psykmottagning för att ta antabus och medicin, sen ner till sos på stan och lämna in lite försenade räkning :/ sen gick jag raka vägen hem och satte med här vid datorn och syselsatta mig med att titta runt på lite bänkskivor, skåp och sånt till köket ochdet blev inte så farligt dyrt så om jag skippar att köpa massa sommarkläder från hm så har jag snart köket fixat, det blir nog att ta köket först har ändå mer kläder en jag använder, men som sagt det återstår att se vad jag tar först.

ja sen har jag pratat lite med manne på msn, kollat bloggar , facbook och nu skriver jag några rader här om min jobbiga dag heheh, ne den har faktiskt varit rätt mysig . . .

Ja mer en att ligga i sängen och snyta sig som en tok och hosta blir det inte, kanske titta en sväng på tv, få se sabine och robban skulle ev komma över med film och se med mig ikväll, hoppas det. för vill heller inte lägga mig så dygnet vänds igen, fast det e väldigt lockande men ska inte det. . .

ne nu avslutar jag nog. . . ha de så bra alla och till er som med ligger sängliggandes i dag, krya på er :)

Kram

Emelie L

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Stackarn har du gått å blivit sjuk. :´( Jag är glad att du vill rösta på mig. Har åtta som röstar varje dag, så får väl hålla tummarna. Jag längtar också tills jag kommer dit. Har saknat dig. KRYA PÅ DIG!

2009-03-02 @ 17:57:28
Postat av: Leonora

Hoppas du haft en härlig dag :)

allt väl?

2009-03-02 @ 23:54:07
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: Leonora

Krya på dig kom inte med :)

2009-03-02 @ 23:54:23
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: jess

Vad söta ni var du o Manne :) Krya på dig gumman

2009-03-03 @ 08:12:32
URL: http://jessicaakerblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0