Skön torsdags dag :)

hallu där, idag har det varit en lugn och skön dag , jättehärligt, sov länge först och främst va helt underbart skönt , gick upp runt 12 och tog en lugn ch skön "morgn" sen kom robban sabines kille och hämta mig , hade lovat honom att följa med på en arbetsmässa eller vad de nu kallar, komvux var med där så jag fråga lite sturdier kring vården och mentalskötare osv så nästa vecka ska jag ner till service center och få ytterligare info om just vård programmet och vad som behövs för att komma in osv osv.

så denna dag har varit lite duktigt och tagit detta akt i fånga just det där med studier osv.

resten av dag har jag inget planerat men fick ett hastigt samtal av syster tessan från v-rås att hon snart kommer till mig, ja bra att man frågar först om det e oke, men a inte för att jag skulle sagt nej men ändå , bara ringa och så oc haäga nu kommer tycker jag inte om , heheh jag har min små prenciper , så ere bara.

så ja jag ska umgås med henne några till fram till kvällen sen händer det inte så mkt mer blir väl kanske att se lite tv, eller ja just det, sabine och robban kanske skulle komma över med film. Hoppas :) har kommit tillbaka till de stadie igen att se på film efter film efter film hehe, e skönt när kroppen inte orkar annat en att ligga utslagen framför datorn och tv, då föredrar jag faktiskt film för att fördriva tiden lite,

Ja och imorn blir det mkt att göra igen, det blir promenad och antabus på morgonen , sen ska jag försöka sätta mig ner och repetera lite de jag hittils har last på till teoriprovet för körningen. sen ska jag till psykologen och efetr det spela bedminton med sebbe, Sen kommer den jag längtat efter hela veckan EMANUEL jippi :)

ja men ja har inte så mkt mer att skriva just nu , återkommer kanske till kvällen med mer skvaller :P hehe.

kram

Emelie L

Kommentarer
Postat av: Manne (aka Emanuel)

:-D

2009-03-05 @ 16:10:43
Postat av: sanna

Tack så mycket gumman :) Kram

2009-03-05 @ 16:52:21
URL: http://melinen.blogg.se/
Postat av: Ann-Sofie

Kul att höra att det går bra för dig. :D 2 veckor kvar nu bara så kommer jag... kram

2009-03-05 @ 19:22:07
Postat av: Ann-Sofie

Var håller du hus nu?? Så fullt upp att du inte hinner blogga??? Kram...

2009-03-08 @ 21:11:13
Postat av: Ann-Sofie

Vad gör du nu busen?? :D Är så dyrt att ringa, annars skulle jag ringa upp å prata med dig. Kommer snart dit å hälsar på dig. :D JIPPII! Nej, jag ha inte köpt hus. Busa bara med er i sverige. saknar dig med. kram.

2009-03-10 @ 23:25:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0