Pengar kris

hej , nu e man s¨å där ängslig och irriterad igen, fick de dubbla i teleräkningen så nu sprack mina planer för inköp denna månad vilket inte e någe kul , , , så vill gärna få iordning här hemma nån gång.

Men men , får skjuta upp inköpen, och sen kostar körkortet med så där rycker två månader, men de e det värt :D , för vem vill inte klara kökortet innan man e kärring :P

fast jag klarar mig jue bra ändå , har ju gång avstånd till det mesta, men det e inte det de handlar om, utan bara att fått klarat det kommer bli en väldans lättnad i själen. nu blev jag djup hehe, men så ere, för mig och i min släkt spelar en sådan sak roll.

Börjar bli lite nervös faktiskt om jag kommer klarar det eller ej, och hoppas jag inte ger upp bara för att jag inte kanske klarar det, nu ska det bli gjort , känns nu i mellan åt att jag vill ge upp , att jag inte orkar, att det kommer gå åt så mkt pengar. Men ge upp får jag inte, slö får jag inte bli igen, men man har så stor lust att bara luta sig tillbaka och se livet gå förbi en ibland.

Sticka utomlands och bara leva rövare tills man stupar helt totalt. Så känns det ibland att man vill göra.

Och suget efter alkohol börjar krypa sig på en, e återigen sugen på en kall öl, blev det idag när jag satt i fönster i den varma solen, minnena från förra sommar kom då som ett slag i ansiktet, vill tillbaka, vill tillbaka till de ansvarslösa livet på nåt sätt, det va så lätt då, eller lätt och lätt men man lät bl att tänka och bara levde för stunden, vilket inte resulterade i nåt gott men en då. det var skönt ibland, att bara få vara jag, jag vet inte riktigt vart jag e på väg någonstans just nu. .  .

Till  en ordentlig "kvinna" som tar ansvar och har ordning och reda, en "kvinna" som kommer gå långt med sina drömmar? hm ja passar den titel mig ?

Ne nu har emelie  suttit inne för mkt och försökt vara duktigt, usch blir så djupgående då , måste få komma ut bland folk och prata och ha kul, men hur ska man variera, det slutar bara med att det blir för mkt av nåt antinge plugg eller ute och fara omkring. jag hittar inge mellan läge, för ska jag ut nån gång i veckan då stör det mitt pluggande, ska jag sitta in i veckorna och plugga då stör det mitt inre.

Jag går sönder hur jag en gör.

kram

Emelie L

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Jag tror vi två e lite lika där. Jag mår inte heller bra av att plugga för mycket. ;) hehe Men ibland är man illa tvungen, sen efteråt har man kanske blivit lite klokare.



Du behöver inte vara orolig för spring. För jag ska träffa simon å krister, ute på stan nån dag tänkte jag. Sen kan jag gå en sväng till Jenny och en sväng till Alex fast. När de har tid...för man vill ju träffa alla. ;) Sen lördagen så vore det jättekul att va med er, men det beror lite oxå på humör, svårt att va hemma om man blir rastlös. Men jag ska ta det lugnt endå. Jag åker dit om 4 timmar. yayy ;) Ska bli jättekul att träffas igen. :D

2009-03-26 @ 23:16:08
Postat av: alex

Du passar i vilken titel du än väljer att ta på dig, så länge det känns rätt för dig så kvittar det vilka ord du väljer att identifiera dig med.

2009-03-27 @ 15:44:37
URL: http://alexiunderlandet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0