Bilder från idag och tillbaka några veckor.

Hej, på er allesammans igen, nu har jag donat med mitt ikväll, lagat mat, duscat, sett på andra evenyn, diskat och pratat med manne, skulle egentligen varit i säng för länge sen, men piggnare till lite efter jag pratat med manne , så jag tänkte jag kan ju lägga upp lite bilder från idag och sen lite bilder som julia tagit, hehe, hon brukar låna min kamera så fort vi ses, blir rätt coola, häftiga, och roliga bilder hon tar.

Barn dem kan dem med :D

Bilder från idag. . .Jag, syster madde och hennes  dotter julia, på väg ti mormor











Mor och dotter, så söta så ihop :)


Och trista jag, så ofräsch ser jag ut i vardagen :P de dagar jag bara ligger inne och pluggar.



Manne, vi e nu på väg hem från morster antia som fyllde år i lördags

Lite vår blommar hittade vi på vägen, de skulle man självklar fota på :)

En närbild på en av blommarna, som dock inte blev så bra, men de får duga :P hehe
Hemma hos mamma förra söndagen , hon fyllde år då, med på bilden e johan.
Dem skulle gifta sig till pingst, men så blev det inte :(

Förra lördagen, julia klär ut sig, Min idé, hittade inte några leksaker till henne,
Mende här dög för en stund hehe, blir nog at plocka hem en massa gamla
leksaker från pappa ti henne. Blir ju jobbigt för dem att jämt plocka med sig en massa.

'
Här skulle hon föreställa en arg tiger , så söt så !


Tessan tog lite bilder när jag stongt konsentrerar mig vid datorn hehe,
Det va årets sportlov :P


Här tar hon ytterligare en till


Och de här vet jag inte när det va, tror de med va under tessan sportlov,
Om jag inte minns fel va vi påväg till alex.
Va jag försöker gra vet jag tusan inte, men lustig bild blev det alt.



Hemma hos mormor med madde, julia nån gång i början av året
Va så facinerad av hennes jätte blomma


En närbild av den


Här stannade vi i säderlekparken på väg ti mormor


Nu kommer julias bilder, finns nog en fotograf i henne med :P ;) ?




'










































Klar slut för idag. Hoppas ni haft en trevlig titt :D

kram&GoNatt

Emelie L



Kommentarer
Postat av: Manne

Vilka fina bilder! :-)

Gillade speciellt de från sportlovsveckan *sparar* ;-)

och så Julias såklart, sötaste arga tigern jag sett nånsin. Den på Åke såg kul ut också :-)



p&k

(ps. vad hände med bröllopet?)

2009-04-01 @ 09:58:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0