Bäst att jag uppdaterar lite

Hallå på er alla där ute i världen :)

Ja det har blivit väldigt lite tid åt att blogga sen förra torsdagen, har haft besök av manne i helgen och vi körde slut på oss i helgen det blev lite för mkt planer för oss, det blev ingen direkt sovmorgon på lördagen , vi vaknade redan klockan halv7 men vi låg och drog oss fram till åtta halv 9 sen rullade dagen i gång. . . och vi fick ingen lugn stund först vi gick och la oss.

Vi tog en trip till V-rås, till ikea med ett par kompisar jessica och christian heter dem. Vi gick många timmar där inne och små kollade och inhandlade lite smått, jag inhandlade bla: Ett laptop bord, (Mindre databord för en laptop som man skruvar upp på vägen) sen ett par hyllor som jag ska ha ovanför laptop bordet, sen skulle handlat ett sängbord men jag hittade dock inte det :/ och jag glömde med lappen med namnet på det så det gick inte och fråga om det, jag vet det finns låne kataloger där men bordet fanns inte med i katalogen så det blir att handla det nästa gång vi åker ditt viket e snart redan nu i slutet på denna månad , ja det kommer bli en trip varje månad för man har ju inte så mkt pengar att lägga ut på allt man vill ha på en gång.

Ja sen tappade vi bort jessica och christian vi hade tydligen bestämt att mötas på cafét och ta en paus men det glömde jag och manne helt totalt bort så vi gick och betalade allt och köpte varsin korv sen upptäckte vi att dem inte va med typ, så vi ringde och då så satt dem jue och väntade på oss på ca´fet inne på ikea och skulle med gå en sväng till så vi åkte till mamma min och firade tessan, vi åkte dels fel så det blev en halvtrip till sthlmhållet hehe, så när vi väl kom fram till mamma så blev det dock en väldigt snabb visit sen åkte vi tillbaka till ikea och hämtade upp jessica och christian.

Sen for vi hemma, trötta va vi alla. men det blev inte någon lång vila när vi väl kom hem en halvtimme typ sen for vi iväg och lämnade tillbaka bilen till pappa sen åkte vi hem och åt pizza sen for vi till syster sabine och henne kille och vi kollade på melodifestivalen sen var vi kvar en stund efter det men sen höll ögonen på att slockna så vi åkte hem och tänkte mysa lite framför tv innan vi slocknade ,( jag manne och min storesyster madde som med kom på besök ti mig från k-holm) När vi väl kom hem till lugnet så dröjde det inte länge först telefon ringde och då var det pappa som ville komma upp på besök efter krogen hehe, så han kom och vi satt bara och snackade tråkigheter dels om madde och hennes förhållande som svajar lite sen om mitt gamla galna liv. . .

Sen runt 2 tiden tror jag fick man äntligen den sömn man längtat efter , men ingen sovmorgon maddes kille eller ex eller vad man nu ska kalla honom ringde tidigt och väckte oss alla, så runt halv tio snoret var man igen uppe på benen, fast vi tog en lugn och mysigt morgon ändå sen blev det av att gå en stund på stan, men inte så vdrdrivet länge alla va rätt trötta och sega så runt 3 tiden gick vi alla hem och madde åkte hem till sig och manne och jag värmde pizza från lördagen och satte oss och såg på film och myste resten av kvällen framför tv.

Och denna vecka började inge vidare, Spydde massa på måndag morgonen sen mådde jag illa resten av dagen och låg bara inne och sov hela dagen , tror helgen vart lite för stressig och för mkt planer . . .

tisdagen blev en lugn dag hemma oss alex , satt och pysslade med hennes blogg och gjorde den fin men den blev inte riktigt så som jag ville men hon blev nöjd men ska nog fila lite på den senare iallafall, och senare den dagen va jag med på besök hos sabines fosterfamilj , ska ju ikväll åka ditt och vara hundvakt fram till fredag, ska bli riktigt skoj att vara det och få bo i deras stora hus själv :D

ja och idag har jag varit på tuna projektet och det va jätte trevligt somvanligt och efter det följde tina den nya kompisen från tuna hem ti mig och vi fixade en blogg till henne skulle med designa den idag men hade inte all matrieal till det så det blir att göra det imorn istället , då ska jag hem ti henne , mkt kul ska det bli :)

Och ja, jag ska faktiskt gåå till kyrkan på söndag en som heter per som också går på tuna berättade lite om söndagarna där och jag tyckte det lät trevligt och jag har många gånger tänt gått till kyrkan men själv ver jag inte om det e så kul men nu har jag ju en och gå med, nu gäller det bara att jag kommer ihåg det, ja ni alla som känner mig vet ju att jag e lite känd för att glömma bort saker och ting speciellt nya saker som man tar sig i akt att göra...

Ja det va nog allt för idag tror jag hehe, skriver mer ikväll kanske om jag orkar .

Kram på er alla

/Emelie L



Kommentarer
Postat av: alex

haha kyrkan? vad mysigt =) jag ska påminna dig! tack för inatt. haha snarkis. puss och kram

2009-03-11 @ 20:47:43
URL: http://alexiunderlandet.blogg.se/
Postat av: Anonym

Både din och alex menyrad har hoppat längst ner . prova öka på "wrapper" så kanske den hoppar tillbaka till sin rätta plats. Kram jenny

2009-03-11 @ 21:02:02
Postat av: Anonym

Nej. Jag var inne på internet mozilla nys och kolla era bloggar. Nu är jag på vanliga explorer nu. här ser allt ut som det ska :) Kram jenny

2009-03-11 @ 21:04:53
Postat av: Ann-Sofie

Det började ju bra med ikea å sällskap. :) Tråkigt sen att du spydde å det där. Bra om det e bättre nu? Ska du börja gå i kyrka? :P kram...

2009-03-12 @ 03:54:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0