Torsdag- Har varit en jobbig dag !

hej på er allesammans, denna dag har inte varit rolig, Va trött som vanlig när det va dags att tvinga sig upp, somnade sent så det blev heller inte att gå upp tidigt och plugga, när jag väl sen kom upp runt tio tiden så drack jag mitt kaffe, såg våra bästa år, bestämde träff med jenny imorn förmiddag, vi ska ti stadsparken och njuta av solen :) det blir dock ingen heldag :( måste vidare till psykologen 13.15, ska vara där då så det blir väl att kila hem runt 12 och fräscha upp sig lite .

Sen efter det blir det nog hem och äta mat , sen sätta igång och plugga :D hehe,

Ja det blev som sagt inte så mkt plugg idag, hade ingen lust under dagen, det va så varmt, det kröp i benen, jag hade ont i magen så att gå ut i solen hade jag heller ingen lust med, försökte sova så att tiden gick men lyckades inte med det, försökte sysselsätta mig med att spela sims, men tålamodet med det fanns heller inte, satte tillslut på musik började då lite kolla runt på bilder jag tagit och tänkte göra ett collage men det blev bara att titta runt lite på bilder, sen tog tålamodet med det slut. rökte en massa låg i sängen försökte slappna av men magen värkte och illamående va jag med, tillslut efter många moment med att försöka sova så lyckades jag , somnade runt halv 5.

Vakna sen till runt halv 9 och kände mig då utvilad, magvärken hade försvunnit , jag gjorde i ordning lite mat, kassler, potatis med gräddfil och gräslök, riktig sommarmat :)

Sen duschade ja, gick och köpte cigg, pratade lite med madde på tel om helgen och planer inför hennes semester, pratade även med pappa om öland , vi ska ditt ev v 28 :)

Sen satte jag och plugga avslutade häfte ett äntligen, hehe imorn börjar jag med häfte 2 och tre. . .

Och nu vet jag inte alls vad jag ska göra, har ju sovit nu så somna kommer jag nog inte kunna göra en på ett tag, men ska försöka iallafall. . .

kram

Emelie L

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Vilken besvärlig dag. Sånna dagar är inte kul. När det varken finns ork eller tålamod. Ingen LUST helt enkelt. Jag hade också en sådan dag! BLÄ!



Vi får hoppas det blir en bättre dag imorn. :) KRAM

2009-06-26 @ 01:21:32
URL: http://zofiesworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0