Tisdag !

Från klockan 13 ungefär  så har jag suttit och pluggat engelska, YEEEEEEEEES jag börjar äntligen begripa och förstå mig på engelskan :D Jiiihu. . .

Känns väldigt skönt, under plugg tiden har jag med fått besök av jenny va jätte kul att se henne igen och prata lite skit med henne. . . Vi bestämde med för att höras av imorn om ev planer på att ses på torsdag eller ti helgen :D

Jag skulle med ti pappa och käka idag men ringde och sa att jag ville sitta och plugga, tänkte att passa på medans man har orken till det, så vi ska handla äta och ev se en nu wallander film imorn :)

Ja jag e nästan klar med ett häften med engeslska grammatik, försklaringar osv osv, har lite kvar som jag spar till imorn bittti, tänkte gå upp jtte tidigt imorn redan sex och börja plugga och repetera innan jag ska iväg klockan 14 ska med kl 10 till syd och hämta antabus.

Det e så skönt att ha kommit igång med nåt, med nåt intressant och lärorikt. . . Även om det e sommar och solen skinner och värmer så sitter jag inne och pluggar hehe, men vadå man beöver ju heller inte sola varje dag, ska ta det på torsdag, fredag , lördag eller söndag,

Ja det va nog allt för idag.

Kramen

Emelie L

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Jätteduktig du är! :) Fattar inte varifrån du tagit inspirationen och orken? Starkt gjort att plugga på sommaren. Men det känns bra sen efter det är gjort. :)



Vad ska du och Jenny hitta på torsdag eller i helgen? Jag längtar också otroligt mycket efter att komma dit och hälsa på dig. KRAM.

2009-06-24 @ 03:19:43
URL: http://zofiesworld.blogg.se/
Postat av: Olle

ja du verkar göra det riktigt bra=) Ska tillägga att du har designat din blogg riktigt fint också! Näpp nu ska jag dra från datorn..Btw, ta en titt från min skola, sjukt är det!

http://www.youtube.com/watch?v=_WqIHjV1JsA

Hare fint!

2009-06-24 @ 22:03:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0