Sista för idag !

Hej allesammans, Nu e det kväller och jag e riktigt trött, samtidigt e jag sugen på att spela lite sims, men orkar nog inte, ska med vara lite förnuftig, vilket e väldigt nytt för mig, har iallafal inte varit det på väldigt länge. . .

Ska jue försöka komma upp tidigt imorn och sätta igång å plugga, så sätter jag mig å spelar sims nu kommer jag nog fastna en stund och klockan kommer bara ticka iväg till sen natt, och då kommer jag verkligen inte komma upp kl 6-7 taget. kommer säkerligen inte göra det ändå men ska försöka, men till senast halv tio kommer jag nog vara på benen om jag lägger mig nu , . .

Så det blir att lägga säg snart ska bara skriva lite rader om den sköna kvällen jag haft. . .

Ja "kvällen" vid  4 tiden började med att jag och min pappa for och handlade, sen åkte vi hem till han och han bjöd på middag , jätte gott va det, kom inte ihåg riktigt vad maträtten hette men vegitariskt va det iallafall a det blir nog att sno receptet från han hehe :) För det e nåt jag gärna skulle kunna sätta fram på bordet istället för bara korv och makaroner. . .
När jag kom hem så va jag lite sömnig efter maten, så jag tog en cigg och la mig ett tag, men låg inte länge blev rastlös och ville mer en nåt annat fortsätta plugga men orken fanns inte fullt ut. händerna va trötta , huvudet va trött, men jag satt en stund iallafall, och några blad av de häftet jag började med igår blev gjorda.

Sen ringde min syster sabine och ville komma över så hon och hennes pojkvän robban kommer över och vi såg en film .

Changeling hette den och den va super bra, lite långdragen men spännande långdragen och man kunde tillslut inte ana vad som skulle kunna hända, En sevärd film , absolut :)

Sen satt de kvar en stund , dem gick för ett tag sen. . .

Och nu ska jag av sluta för jag orkar snart inte hålla upp ögonen.

E såååååååå skönt att få vara trött och längta till sängen. . . En känsla som´jag inte haft på år. . .

Go natt på er som läser nu och i natt. . .

Och God morgonen till er som läser det på morgonen . . . Och ha en skön dag ute på stranden eller vart ni väljer att befinna er...

Kram

Emelie L

Kommentarer
Postat av: A

Vilken skön dag. Din farsa är ju duktig på att laga mat. :) Fantiserade här nu för mig själv att han gjort något jättegott. Är nämligen hungrig. :D



Som du kanske sett på min blogg har jag ätit massor senaste tid. Inte vart ute till krogen en endaste dag...bara ätit massvis. Måste sluta med det! :D Har laddat upp med pasta å fiskpinnar nu! Åt spagetti å köttfärs senste dagar. Tänk om du och jag var rika...vad mycket gott vi 2 sku äta. :D hehe. Hela tiden.



Fortsätt med pluggandet. Tror det kommer gå bra för dig på högskoleprovet om du fortsätter i den här takten! Gäller bara att ha självdisciplin...inte ge sig. :) Jag fyller ju år 6:e Juli...fundera komma strax efter det om jag har pengar då! Ska bara äta hemma nu å inte köpa något. Borde jag ha tillräckligt nästa månad hoppas jag. Bara jag inte får nån jobbig tfn-räkning. :( Men jag använder den sällan så fattar inte att det var 500kronor typ förra månaden. Kanske från när jag var i sverige.



Hmmm... har inte så mycket mera att säga. Gonatt på dig. :) Sov så gott. Eller gomorgon. :) Du läser säkert detta i morgon. (Blev en hel bok här nu, SORRY) Rättar gärna din engelska när jag kommer. :) hehe.

2009-06-25 @ 03:15:18
URL: http://zofiesworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0