Nu har jag rört till allt IGEN!

Ååååååååååååå, jag vill bara att mina tankar ska sluta snöra, om allt snörrar det, Gör jag rätt? , gör jag fel?, vilken väg ska jag gå nu? den eller den ? Kan jag känna så här? Kan jag säga så här ?, Vad kan jag engetligen? vad kan jag göra för att allt ska falla på plats igen. . . Kommer det nånsin kunna göra det ? Vem e jag egetligen?

Allt bara snörrar, jag vet varken ut eller in. . .

Och nu har jag snörrat till det med en kompis, allt blev så fel, jag menade inget illa med det jag för ett tag skrev här på bloggen, det jag bara menade va att vi glidit ifrån varandra, inget annat. . . Men så kanske det nu har slutat med ett slut ?

Jag vill inte det, det jag vill e att sluta bolla med alla i huvudet, att bara låta allt gå och sen se vad som händer eller hur det slutar.

Tack jenny, du fick mig att komma till insikt till mitt problem , och det e mitt störande tänkande kring allt.
Att jag inte tänkte på det själv, det har ju varit mitt stora problem länge, men a det har väl blivit till en sån stor vana att man längre inte tänker på hur mkt man egentligen tänker kring allt och alla.

Hej s

Emelie L

Kommentarer
Postat av: A

Ta det lugnt, allt ordnar sig! :) Ta en sak i taget och missar du antabusen- ingen panik det kommer nya dagar du kan ta den. Jag funderar själv så mycket att jag hade huvudvärk igår å inte kunde sova. :) Men man ska inte ta livet så hårt. Njut av sommaren nu tycker jag. Du kanske ställer många krav på dig själv, det gör jag med. Jag försöker nu sysselsätta mig med saker, gör det som du har lust med. Har du lust att åka till stranden så gör det. :)



Jag funderade nyss på nästa vecka. Om jag ska komma dit. Hur det blir. Hur mycket pengar behövs om vi åker till Öland? Å ska vi åka dit eller inte? Måste försöka planera lite. :) Om jag först ska vara med dig några dagar å sen åka till Hanne.

2009-06-30 @ 20:31:45
URL: http://zofiesworld.blogg.se/
Postat av: Ann-Sofie

Hör av dig SENAST MÅNDAG om öland om det går??? :)



För jag måste boka RESA i morgon kanske senast, å se om det alls finns platser att jag kan åka dit på Tisdag. Å skulle det va så att jag inte har pengar att åka till Öland, måste jag ju avboka då MÅNDAG! För det är dagen innan jag ska åka dit! Å då boka igen senare...till den dagen när ni e hemma igen.



Hanne kommer hem först 11:e Juli, så någon dag efter det kan jag åka dit först.



Nu en annan grej. Tråkigt det där med Jessica blev. Men hoppas det går att fixa. Kram

2009-06-30 @ 23:30:24
URL: http://zofiesworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0