Måndag- Slut på allt slapp i solen :P

Hej på er allesammans, ja då va det måndag, och nya tag med pluggandet, det gick ju jätte bra förra vecka med att plugga hoppas det går lika bra denna vecka, fast måste erkänna att nu när man varit ute i solen hela helgen, så känns det lite trist att nu sitta inne hela veckan, det eväldigt lockande att ta en tur ut, men ska försöka låte bli, om annat iallafall då kanske gå upp tidigt och plugga en hela morgon och förmiddag och sen ta och gå ut på dagen efter lunch någon gång, det skulle ju funka men få se, har iallafall lite planer på att åka till kolmården med pappa och hans nya bekant, och sen ta med julia, om vi åker på torsdag så följer madde med, men får väl se ska strax kolla upp lite priser och sen prata med pappa om det.

Har varit väldigt seg startat idag, dels kom jag inte upp till antabusen idag sov länge till halv 11, satte då på tv:en och såg lite utav våra bästa år, sen diskade jag lite och städade upp efter helgen, skulle med behövas dammsuga men det spar jag till kvällen det eså jävla varmt här i min lilla etta får väl se om jag kommer igång med pluggandet, e så svårt att konsentrera sig i värmen men ska försöka. . .

Jag har med betala alla räkningar så nu e det klart :D,

Vad som med händer idag det vet jag inte, ´det blir nog att plugga så mkt jag orkar sen avsluta kvällen med en film om det går någon bra vill säga.

Kram

Emelie L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0