kul helg :)

Hej hej. . .

ja helgen började lite oroligt, när jag fortfarande hade ångest över jobbet som börjar på tisdag, men försökte slappna av så mkt så möjligt och lyckades vldigt bra med det med stöd från syster madde, ann-sofie och pappa. . .

Fredagen blev lugn, satt inne hela kvällen och såg på en film på kanal 5 sen la jag mig och försökte sova, gick så där pappa rignde några ggr dels så kom han på ett snabb besök efter ha jobbat och varit ute en stund efter jobbet.

Lördagen så sov jag länge, missade kungen, det va lite tråkigt, sen tog jag det lugnt hela dagen. . . började med under dagen tveka på att gå ut med syrran på kvällen, så jag föreslog att vi kunde se på film, hon kom ändå, och det blev utgång en då, kul att hon övertalade mig, för det blev en rolig och mysigt kväll, vi gck ut rätt tidigt och det va heller inte så mkt folk ute men vi trotsade det med att gå och äta och försökte födriva tiden. . . och det va bra för senare runt 11 kom det en massa folk. . .

Det blev även nyktert vilket jag va lite skeptiskt till men det gick bra, vi hade skitkul ändå,, dansade en massa osv. . .

Kom även upp tidigt idag vilket e bra, ska nu försöka att inte lägga mig nåt nu under dagen.

ja det va min helg och söndagen kommer bli lugn med en massa mys framför tv :D hehe

ha en mysig söndag alla.

kram

Emelie L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0