Helgen har varit helt okey

hej på er allesamman, hoppas ni alla har haft en bra helg och passat på att vara ute i det fina vädret som helgen har bjudit på ?

Jag har iallafall passat på att vara ute och njutit av värmen, i Lördags va jag med madde och antia och pappa i vilsta, vi låg där e bra jävla tag men inte så mkt färg fick man för de, men hade svårt att ligga stil så det va nog därför hehe, vred och vände mig hela tiden, men madde fick en massa färg iallafall, glad för hennes skull :)

Sen på kvällen låg vi bara inne och va helt utmattade av värmen hehe. . .

Söndagen va det dags igen att bege sig ut i solen men det blev inte lika lång stund denna dag, orkade verkligen inte pina mig igenom timmarna i den stekheta solen, så jag och manna gick hem rätt tidigt, gjorde mat sen slocknade vi som grisar och vaknade halv ått på kvällen, sen blev det lite serier och film, sen läggdags.

ja och idag , då vet jag inte alls vad jag ska hitta på , försov mig med till antabusen , så jag ringa dem efter ett någon gång.

sen vettja fan. . .

ha en fortsatt bra dag allesammans. . .

kram

Emelie L

Kommentarer
Postat av: Manne

Det var jättemysigt o komma o hälsa på dig i helgen. Faktiskt skönt att det är lite regnigt nu, för jag kände mig helt stekt efter helgen. Tyckte visst du hade fått färg, men förstår om det inte känns så om du jämför med Madde, hon var ju tokbrun ;-) Kram

2009-06-02 @ 16:48:51
Postat av: Ann-Sofie

Låter som en skön helg. :) Jag tycker att du e väldigt brun redan. :) Babbla massor sist vi prata, för mycket. Ska njuta av sommaren jag nu också. :) kram...

2009-06-03 @ 00:15:16
URL: http://zofiesworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0