Helgen har gått ovanligt sakta

Hej svejs, morgonen har som vanligt inte varit någon dans på rosor, segt att komma upp, ont i huvudet , hög puls.

Men nu har jag äntligen kommit upp på benen nyss lagt i en tvätt, ska väl snart ta nåt å äta sen kanske ta en väda med dammsugaren.

Ja det e ju söndag , så det blit segt, ska nog ta och spela lite sims, har verkligen fastnat för det hehe, sen se lite serier ikväll. . . .

Ja så har vi måndag snart, och jag vet inte om jag ska gå tillbaka till jysk, det vore nog det bästa, har iallafall bestämt mig för att sätta igång med att plugga till högskoleprovet, ska plugga sten hårt svenska , matte och enegelska, För inget utav det sitter så värst bra, speciellt engelskan, Så det blir och göra, Ser faktiskt framemot det :) Ska bli kul att sitta och lära sig saker , komma någon vart och förhoppningsvis få bra poäng redan vid första skrivningen :)

Ne det va nog allt för idag, hoppas ni alla har haft en bra midsommar ?

Kram

Emelie L

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Hej vännen! Har läst din blogg varje dag, men inte hunnit kommentera. Vart lite midsommarfirande och var ut å körde idag. Ja, vad ska jag säga idag. :D hehe.



Jag blev på bättre humör nu efter midsommaren när man fick komma ut bland folk. Du kanske också behöver få komma ut bland folk å njuta av sommaren. :D Åk å bada, fika med kompisar å ta med farsan dit å bada där vi va förra året. Jag fattar inte att du orkar tänka på att plugga när de e sommar. Men jättebra att du gör det! :) Jag funderade att jag kanske får lite pengar när jag fyller år. Kanske kan komma till sverige då. Har funderat att kanske åka å hälsa på Hanne oxå EN DAG. Vore kul.



På tal om jysk tycker jag du ska åka dit. Det kommer kännas bättre efter du vart där några dar, prova! Du kan ju alltid säga att du inte trivs och sluta sen om det är så. KRAM

2009-06-22 @ 02:07:46
URL: http://zofiesworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0