Fredag, varmt och härligt och jag mår bra :)

Hej på er allesammans !

Natten blev lång och klarvaken hehe, somnade nog inte först efter tre någon gång och upp kom jag inte inte  den tid jag skulle vaknade runt 10. Då skulle jag egentligen ta anatbus och vara påväg till stadsparken, Så jag ringde jenny direkt och sköt på träffen, vi träffades sen runt halv tolv, vi åt då på hyttan sen satt vi där och snackade lite, sen gick vi till torget och satt där på trappan och snackade, sen va det dags för mig att gå vidare till psykologen och hon skulle handla present åt kevin , som är en kompis till oss son,

Hos psykologen gick det bra, fast kände egentligen inte för att vara där, men det va skönt att förmedla att jag nu har mål, starka mål och mål som jag ska fixa. . .

Vi började med prata om att dra ner på antabus, sen till hösten, att typ kanske köra 3 mån med två dar i veckan och sen tre mån en dag i veckan och sen sluta helt. . . Känns skönt att vi börjar prata åt de hållet :) De känns då som jag närmar mig slutet på allt de här, behandling , medicen alla koll man har. . . Det ska bli så skönt att få vara fri och känna att man klarar sig själv.

Men allt det här med behandling har bara varit posetivt nu i efterhand, jag börjar närma mig en nyktrare liv, jag har bestämt mig för att börja plugga, bli nåt, jag har fått närmare kontakt med madde och pappa, och jag vet vilka mina riktiga vänner är, dem som består, dem som förstår, dem som accepterar, finns där när man ber om det, dem som försöker "ändra" lite för min skull, dem som inte tjatar. . .  Dem som låte migr gå min väg, låta mig bevisa för mig själv att jag klarar detta och inte tvärtom, alltså först visa andra att jag klarar detta- "för att dem ska må bra"

Jenny

Annso

Alex- Men vi har gått skilda vägar

Och självklart min familj.

Ni ska ha ett stort tack som har stått ut med mig- och att ni finns kvar, och att ni gett mig den tid som behövs- Då menar jag min ensamma tid.

Jessica, skriver dig här nere, för jag känner att vi inte längre e den sortens vänner, och det beror inget utav hur du är eller vem jag är, bara att vi glidit ifrån varandra,

Det va nog allt så länge.

Kram

Emelie L


Kommentarer
Postat av: jenny

Klart jag alltid finns för dig gumman. glad att du ser det också. :) Puss å kram!

2009-06-26 @ 23:28:05
URL: http://sweetjen.blogg.se/
Postat av: alex

Bara för att vi gått skilda vägar så betyder det inte att jag inte finns här om du skulle behöva mig, Så kall kan inte ens jag vara så jag slutar bry mig. Kram.

2009-06-27 @ 17:15:51
URL: http://alexiunderlandet.blogg.se/
Postat av: jess

att behöva läsa detta på din jäkla blogg var nog så jäkla elakt och dumt av dig. Hur gammal är du egentligen? kan du inte säga det till mig personligen och dessutom skriva det så att alla kan läsa, det kanske var något privat mellan oss eller vad tycker du? Tycker jag förtjänar bättre än så, ett par ord på bloggen där du dessutom i princip säger att jag inte ställt upp. vill inte ha något svar på detta på internet tack.

2009-06-27 @ 20:28:49
Postat av: Ann-Sofie

Hej vännen! Känns bra att höra att du uppskattar oss vänner som bryr oss om dig. :) Du är bra som du är och problem kan alla drabbas av och därför är det meningen att man ska lösas dem tillsammans!



Jag vill egentligen inte lägga mig i. Men tycker att du och Jessica kunde ha pratat om vad som blev att ni gled ifrån varandra. Hon kanske var besviken på dig, för vi var ju jätteoroliga för dig där ett tag. Å alla reagerar vi olika. Jag hade mina stunder när jag var orolig för dig och kände mig arg samtidigt för att du utsatte dina vänner för att va oroliga! Men jag förstår endå att du hade det jobbigt! Tycker du ska reda upp med jessica ansikte mot ansikte. Tror allt går att lösa om man vill. :) Nu vet inte jag vad det handlar om. Men hoppas allt löser sig. KRAM.

2009-06-28 @ 22:13:31
URL: http://zofiesworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0