Det börjar bli läskigt nu.

Heeej !

Allt mer och mer drar jag mig undan, jag vet inte riktigt varför, det finns inte mkt lust kvar till nåt eller någon. . .

Det jobbigaste av allt e att det pendlar så otroligt mkt, jag vet inte om det beror på att jag slarvat så med medicinen under en tid förut, men har ju nu under 3 veckor varit väldigt noga med den och jag har kanske bara missat den vid 3 tillfällen. . .

Läskigt börjar det bli, tankar på att snart sitta helt själv skrämmer mig otroligt mkt, -Det får inte sluta så.

Fattar inte vad som händer med mig!

Jag e så trött på allt, trött på att vara deppig utan att inte riktigt veta varför, trött på att misslyckas, trött på att vara feg, trött på att inte ha någon lust, trött på att jag aldrig nånsin tar nå ansvar m, m

Idag e det midsommar, eftersom jag inte fick någon sömn i natt så blev det heller ingen tur ti k-holm, kvar hemma helt själv. . . .

Det va allt för mig !

kram

Emelie L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0