Dagarna går så fort.

Ibland vill jag bara att tiden ska stanna upp, eller gå väldigt väldigt sakta. . .

Även om det blev av att vara hemma idag så har jag iallafall uträttat lite viktiga ärenden på stan så som att lämna in ansökan till soc, hämta ut pengar som jag skulle ge ti pappa, hämta antabus, lämnat tillbaka en  film som även va en dag försenad , men behövde inte betala denna gång, skönt för det e ändå 50 kronor i avgift, det e mkt när man e fattig :P

Sen efter det for jag och pappa å handlade, handlade äntligen lite gotti gotti mat, det blev kyckling tacos idag, muuuuuuuuuuums, det va väldigt längesen jag lyxade till maträtten för kvällen. . . Det blir även att äta det imorn med :)

Ja hoppas jag nu somnar i natt, det kommer jag nog göra e väldigt trött redan nu. . .

Imorn kommer dagen innehålla.

*Jobba några timmar på jysk

*´Träffa martina och följa med henne när hon gör halk banan, under tiden går jag nog och hälsar på pappa lite, måste ju se hur han har det i sin nya lokal :)

*Sen kanske martina och jag tar en sväng på stan, de får vi väl se, hon kanske åker hem direkt efter det.

*Värma kycklingtacos, diska, boka tvätt tid.

*slutligen ska jag ska ta mig en varm skön dusch, kanske skriva lite i bloggen

*Om det finns någon bra film eller serie att se på tv så slutar jag nog kvällen i soffan innan läggningsdags

Go natt på er allesamman

Emelie L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0