Ångest fylld dag, känner mig mysslyckad

Hej, det började redan i fredags kände mig inte alls på topp, kände egentligen inget , en stor tomhet, kände lite allt möjligt, lättad att jag iallafall klarade av att komm upp två dagar av tre till jysk och att jag stog ut dessa tre timmar, i vissa ögon kanske det inte e nåt, men för mig är det en enorm omställning att ta ställning i. . .

Helgen blev enkel, liten sväng på stan i Men inombords va jag kluven, tänkte bara på att snart är det dags igen, kunde inte släppa tanken på jobbet. . .

Sen kom måndagen riktigt ångest fylld dag, försökte tänka posetivt, lugna mig, tänka på annat, försöka göra nåt annat en att bara sitta hemma, ingenting funkade för ingen lust fanns det, låg bara i sängen sov, tänkte , tänkte ,tänkte, och ju mer jag tänkte dessto mer osugen blev jag på att gå tillbaka till jysk. . .

Men sen efter lite sms och så med tuna, kände jag mig lite lugnar, sen kom även tessan ochville vara kvar tills på torsdag, mamma och marcus kom med på en kopp kaffe, vi pratade och dem peppade mig lite kände mig lite mer lättad ch lugnar , fick i mig lite mat och sen blev det film på kvällen med syrran. . .

Och sen va det läggdags och allt vände igen, allt kändes tungt igen och jag sov dåligt hela natten, men kom upp på morgonen hade en rejäl ångest, kallsvettig, kändes som jag ahr 40 graders feber, skakis, tänkte äh jag ger ett försök iallafall med att fixa mig, äta nåt ringa lite samtal ti soc osv, men ångesten släppte inte, jag prövade tom att gå ner till bussen gcik kanske 100 meter men då brast det, tårarna började rinna och jag vände. . .

Sån olust, jag förstår inte, Jag hatar att jag har hamnat i denna sitution, Jag skäms så mkt. . .

Men nya tag imorn, jag måste fixa det här. Jag vill verkligen det. . .

Emelie L

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Usch, kan inte vara lätt. :/ Förstår dig, jag känner också tomhet ibland. Jag försöker småäta ibland för att lindra den tomheten, vilket inte hjälper heller.



Minns du när vi var på båten, det fanns så mycket att göra att man aldrig hann tänka. Tror det är DET man måste göra sysselsätta sig med olika saker för att inte känna tomhet. Men då ska det vara saker man VILL göra också!



Kan ju lätt hända att du är van att va hemma och nu ger det ångest att vara tvungen gå till ett ställe. Jag kände lite likadant nu när jag plugga till frisör, fast det var helt fel grej för mig! Du vet nog inuti i hjärtat om det är rätt plats för dig eller inte. Du gör som du vill. Men jag rekomenderar verkligen att du åker dit, pyssla om dig själv hinner du göra på lediga dagarna. Tänk att detta är ett litet steg för dig att bevisa för dig själv att du är STARK. Ge inte upp. Nästa dag kanske blir bättre. :)

2009-06-17 @ 00:42:22
URL: http://zofiesworld.blogg.se/
Postat av: A

Behöver du prata någon dag. Skicka bara ett sms till min mobil. Kommer jag in på MSN. Har alltid tid för dig om jag är hemma. :) kram.

2009-06-17 @ 00:44:56
URL: http://zofiesworld.blogg.se/
Postat av: Ann-Sofie

HA EN BRA MIDSOMMAR VÄNNEN! :) Och njut. Har några tips på min sida hur man får ett roligare liv. :D KRAAAAAAAAAAAAAAAM

2009-06-19 @ 14:20:10
URL: http://zofiesworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0