Torsdag, torsdag - Snart e det helg igen då :D

Hallå Hallå på er alla filurare. :P

Tar nu en paus från pluggandet, har nu nån timme suttit och repetera och försöka lär mig en alla Gramatiska grunder.

Del ett nu som jag läst på och han, handlade om obestämd- bestämd artikel, sen regelbunden och oregelbunden plural, personliga pronomen , possetiva pronomen, adjektiv och verb. . . Många som e i min ålder har nog allt väldigt inprejat i huvudet, men jag som sket i detta iskolan får ta igen det nu istället, men som mna säger, det e väl aldrig försent att lära sig hehe :P

Men nu kan jag det, det sitter nog inte stenhårt i huvudet, så jag kan det flytande men det gäller bara att repitera och repitera tillslut fastnar det väl , för hoppningsvis. . .

Och en mysig morgon fick jag med annso, hon gick upp tidigare en mig eller gick upp hon vet inte själv om hon sovit en stund eller ej, men iallafall så gick jag upp med henne kl halv tio ungefär , och jag tog somvanligt mitt kaffe mig några cigg, och annso sig en macka och så satt vi och snackade en massa och rökte osv sen såg  vi våra bästa år tisammans och sen gick hon och sussade och jag började diska och dona lite och sen satte jag mig ner och pluggade Och nu som sagt tar jag en liten paus, ska sedan sätta mig och plugga, has, have och had, was och were hehe, fast de kan jag ganska bra, men inte så bra att de sitter stenhårt liksom. vill ju att allt ska gå flytande fram med engelskan, det e iallafall de jag strävar efter. hehe

ja och sen runt 4 kommer pappa och hämtar mig och annso , vi ska handla sen blir det hem och packa upp allt och börja med maten. och sen hoppas jag på att det går någon bra film på 9an om inte så har vi pratat om att gå och hyra en isådanafall :)

ja det v a nog allt hittils kanske sicker in med några rader sen innan läggningsdags hehe :P

kram så länge

Emelie L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0