torsdag- Öppe med tuppen idag :P

hej på er allesammans.

Idag gick man upp med tuppen klockan 07.15 vaknade jag till av att julia kom och kröp ner hos mig i soffan, efter en stund blev det att se lite på bolibompa , sen blev det kaffe och cigg för min del, sen frukost, sen kaffe och cigg igen sen gjorde vi alla , madde ,julia och jag iordning oss för dagen, dem för dagis och jobb hehe, sitter nu själv i detta stora hus :D hehe, snart blir det att se lite på våra bästa år sen blir det att plugga, ska nog redan nu snart sätta igång, det eju över en timme kvar till våra bästa år börjar...

Har inte så mkt kvar nu i engelskan, det gäller snart att bara öva , öva öva öva tills allt sitter, och sen ansso om du vill och orkar så får du gärna hjälpa mig med uttal på vissa engelska ord so mjag e lite osäker på :) hehe.

Ska nog med i slutet av månaden köpa en engelsk bok med övningar ,texter och uppgifter så man lär sig ännu mer, sen blir det att låna ett par engelska böcker medel lätta då da. . .

Och snart e det med en bra ide att börja med matten med.

ja ikväll så blir det en trip till v-rås, ska på power meet med mamma, mammas kompisar , madde och jag :) sen blir det att åka hem ikväll eller imorn, eftersom det verkar kunna bli regn i helgen så vill jag satsa på att plugga. känner mig att jag behöver det för det blev inte så mkt plugg i veckan. . . :(

ja det va nog allt så länge

Kram på er alla

Emelie L

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Jo, jag kan hjälpa dig. :) Hoppas du får en trevlig kväll på powermeet. kram

2009-07-04 @ 00:52:29
URL: http://zofiesworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0