Tisdag och onsdag !

Hej allesammans, igår var det en riktigt trög dag, hade inte sovit så många timmar natten mellan måndag och tisdag.

Så att plugga efter våra bästa år blev inte av, hade verkligen ingen lust eller ork, Det e inte alls passande att få sådana dagar nu speciellt inte i veckan, det e en värdefull tid och jag behöver verkligen ta vara på den, men tar igen det i helgen om det inte blir öland.

Så jag låg och vred och vände mig i sängen för att försöka somna och få lite sömn va riktigt trött va jag men lyckades inte först efter jag ätiti och klockan var då runt tre tiden efter maten ja då slocknade jag och sov som en stock till halv sju då jenny ringde och väckte mig, jag gick då upp direkt och började städa , tog en snabbdusch och förberede för maten, sen gick jag och möte upp annso, det blev en tur hem med vikingline bussen ha ha ha, annso e livrädd för åskan så busschaförren va så snäll och körde nästan hem oss hela vägen.

När vi kom hem väntade jenny på oss , jag började steka lövbiffarna och potatis gratängen va klar stoppade in den innan jag gick, sen blev det och äta av , snacka en massa, massa roligheter och massa skratt, vi hade det jätte mysigt och sen runt halv 12 åkte jenny hem till sin kära och jag och annso tänkte då lägga oss men det blev att sitta upp ytterlligare några timmar och snacka, jag förstår inte det e nåt med oss och snacka, vi kan prata , prata prata om allt möjligt vi kan sitta timmar och nätter och bara prata, e jätte kul och mysigt. . .

Och nu till idag, har nu varit å tagit antabus, sett våra bästa år, diskat, och nu ska jag sätta mig ner och plugga, har egentligen ingen lust men ska sätta mig ändå, lusten kanske kommer när man väl börjat, och sen runt tre kommer pappa min och ska förnya virus programmet sen följer jag och annso med han hem, vi ska se på film arne, både ettan och tvåa sen blir det hem äta lite gott , det kommer bli bakad potatis och flskoklett muums hehe
sen blir det ng läggdags för min del iallafall, annso sover fortfarande så om hon inte vaknar upp snart så sitter ng hon öppe hela natten, aja de för vi väl se då hehe, men nu ska jag avsluta här plugget kallar :P

kram på er allesamman, ha en riktigt bra dag med er.

Emelie L

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Hej din lilla filur! ;) Du sover här nu en bit bort! :D Du hade kanske rätt i det att jag sitter vaken hela natten, nä- ska just gå å lägga mig!



Var kul att se på film med dig idag. Ser framemot att va med dig imorn med. :) Å det är jättebra att du pluggar, man ska ta vara på alla dagar! De e sant!

2009-07-09 @ 02:41:14
URL: http://zofiesworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0