Freeeeeeeedag :)

God morgon på er allesammans, andra gång so mjag e upp med tuppen :P denna sommar hehe.

Idag gick jag upp tidigt för jag hade tid hos tandläkaren, och det gick bra, inga hål men jag hade några på gång i två tänder längst bak men det gick om man skötte dem som man ska "ta bort dem" och lite blödande tandkört hade jag som jag inte haft på år och hon va snäll att inte trappa upp mig på skala med dåliga tänder så jag ligger på första eller andra hands tänder :) sköönt så nu ska jag sträva efter att få ännu bättre tänder så jag ligger kvar där. . .

Och jag fick med i agu komma en riktigt rengöring ska bli skönt hehe fast det gör ont, men jag har ju inte så farligt dåligt tandkört osv så det kanske inte kommer göra allt för ont som det kan göra . . .

Och sen efter vägen blir det nåt att äta sen plugga fram till 3-4 , ska då sätta mig och kolla upp lite med tågtider och vissa bussar och allt man kan åka med till sthlm till dem platser jag och annso ska till...

Ja jag har ju inte berättat det blir jue ingen öland nu :( så vi tar en hel dag i sthlm alternativ att vi ev sover över hos peter till söndag och gör ytterligare ett litet äventyr till kaklestornet och ser på utsikten över sthlm och sedan tar en fika innan vi åker hem till e-tuna, vi får se vi får se, men tur till sthlm blir av imorn, vi ska gå en sväng på stan , gamla stan, ta tunelbanan till fridemsplan käka på en god pizzeria, sen om vädret e hyffsat köpa oss en varsin glass och gå till en mysig ö/park/ berg och sitta där och se ut över en del av staden och njuta av förhoppningsvis värmen :) sen vidare till grönan och åka lite karuseller se på sommar krysset sen hem eller till peter.

Ska bli så roooooooligt :) Det va längesen jag och annso gjorde nåt ihop. . . Fast med den tjejen spelar det egentligen ingen roll vad man gör med det e alltid lika roligt att vara med henne, oavsett om man ligger hemma och slöar eler om man e ute på äventyr, vi har alltid roligt :D. . .

Ja det va nog allt så länge, hej s

kramen

Emelie L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0