Lite smått och gott sen sist.

yaaaaaay, har kommit igång och pluggat igen, jag har iallafall tagit in titt på papprena som jag ska kunna utan till snart förhoppningsvis, siktar mig in på att vara på gång för skrivining och uppkörning i april-maj

Det känns som jag kommer genomföra det denna gång men vi får vänta och se, det har känt många ggr att jag ska vara på gång , ska plugga åtminstonde 16 till näst, nästa vecka och om det känns som att ingenting kommer kunna stoppa mig så ska jag meddela pappa och jag e redo, det återstår och ser ! meddelar sen . . .

Ja annars har faktiskt dagen varit helt okey , fast det kändes som jag bara ville dö när jag vaknade i morse, men jag lyckades klarar mig igenom den på nåt vänster vet inte riktigt hur men a mådde redan hyfsat när jag kom utan för dörrn i morse konstigt men sant,

Jag fortsätter nog att berättar där jag avslutade i förmiddags, efter diskandet och så, åt jag lunch, såg på våra bästa år så va en evighet sen jag såg, och nu kommer jag nog inte kunna slita mig ifrån det igen hehe, det e nu spännande igen så nu kan man jue inte missa det heheh,  sen efter det pluggade jag , spelade lite need for speed sen blev jag så arg på det för jag aldrig kom vidare och blev med lite uttråkad så jag tog mig en promenad till alex och drack några koppar kaffe och såg lite tv.

Sen blev det att röra sig hemåt och äta lite midddag som jag heller inte gjort på evigheter och det va så roligt att vara tillbaka i köket igen och göra sig sin egna middag, och gott var det, har varit väldigt slö med att laga på på väldigt länge nu, så det har blivit att käka några enstaka ggr borta eller ingenting alls bara mackor men inte i några direkta mängder,

Hoppas att jag inte nu på länge hamnar i den svakan jag nyss tagit mig ur, det e inge kul alls, att bara gå runt som en somby, gömma sig i mörkret, och under  täcket nästan dygnet runt.

Men ska inte tänka på det nu, blir bara så beskymrad, nu har jag tagit mig ur det och ska fortsätta framåt med hopp om att varje dag bara blir ljusare och ljusare.

Ja , det glömde jag ju berätta, glömska jag glömde min mobil hos alex idag , jag var utan den i några timmar och jag höll på att gå under, så låst jag kände mig och jag bara fan hur ska jag komma upp imorn utan den :(, men det löste sig min syster sabine ringde ti henne så hon den snälla alex tog sig en promenad ti mig med den :) + att hon stannade här hela kvällen så mysigt så hade vi det framför de få sevärda serierna, fast det va väl mer jag som kollade på dem, hon satt och laddade ner bilder på sin katt från datorn ti bloggen hehe. men trevligt hade vi ialalfall

Och nu täntke jag faktiskt gå in på tradera och blocket och se om det finns några barbord, jjag har aldrig varit så förstjust i att köpa andrahands varor , men alla mina kompisar sitter nu och håller utkik efter både det ena och de andra och det e mkt fint de får tag på för billig pris, så nu har jag blivit sugen faktistk, och inte bara för att det e schyssta saker för bra pris utan hela grejen, från att leta rätt på nåt och sedan "slås" med andra om det och hålla koll osv.

Ne nu ska jag ta och göra det hehe, ha en fortsatt trevlig kväll/natt till er som e sådana nattugglor som jag hehe :P

Kram

Emelie

Kommentarer
Postat av: jenny

Hej gumman . ! va kul att du med börjat med tradera ;) Jag har inga pengar kvar på mobilerna. kan inte höra av mig. Ska duscha nu, sen dra till k68. men lånar en signal av marco när jag börjar bli klar och ser om du vill med! Puss

2009-01-27 @ 10:59:29
URL: http://sweetjen.blogg.se/
Postat av: jess

visst är tradera kul, vi har sålt saker för över 1000 kr och det är så spännande då :)

2009-01-27 @ 11:14:08
URL: http://jessicaakerblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0