Seg dag idag

Vaknade toksent idag med, så det blev inte av att gå ti k68 idag :/ men det finns fler dagar och det är aldrig försent bara för man missar det en dag,

Det blev att stiga upp runt 13, tog det lite soft ett tag, åt tom med frukost , sen blev det kaffe och cigg, samtidigt som jag åt frukost snackade jah med johan från bålsta en gammal bekant och det va jätte kul att prata med han , för vi har inte hörts av på flera månader,

Efter det gjorde jag iordning mig snabbt och tog en promenad runt vilsta , det vart jätte skönt att komma ut och promenera , fast det va rätt kallt men med rask takt blev jag varm fort :)

Resten av dagen blir lugn ska nog ta och spela liteneed for speed efter jag lagat mat.

ÅH nu kommer bloggen ändras lite igen kolla de in jennys blogg idag och hon hade gjort den så fint och motivet han hade som bakgrund gillade jag jätte mkt , så nu håller hon på och gör en ti mig :)

Ja nu va det slut på ord, det händer faktiskt inte så mkt längre tar det för de mesta lugnt, kommer inte riktigt till skott, det blir och göra lite saker ena dagen och lite andra, har inte lyckas få till lite rutiner men det kommer väl , jag tror jag tänker och planerar för mkt, jag tror jag ska låta allt flyta på lite , för när man tänker och planerar mkt tror jag att man nånstans känner sig tvingad av sig själv till att få saker och ting gjrda en speciell tid och får man inte det gjort just då man bestämt sg blir man så besviken och sen ger man bara upp,

Ha en bra kväll.

Kram

Emelie L

Kommentarer
Postat av: jenny

Hej gumman. du har inte sparat ändringarna lr ångra du dig med d jag skicka? :)

2009-01-29 @ 17:43:21
URL: http://sweetjen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0