Fredag och det har gått lite upp och ner !

hej hej !

Denna dag började iallafal bra, kom upp tidigt, runt 7 tiden yaaay!  Skulle jue ti vägen på samtal då det var nog därför, gillar faktiskt att gå ditt det blir mkt gjort där, och många givande samtal blir det :)

Fast att dem inte skiljer sig så mkt åt samtalen som jag hittils har haft så blir det lagom med nya saker som kommer på tal

Idag började vi prata om lite hur det varit senaste veckan sen gjort de ett depressions test vilket han redan trodde jag fått gjort men det har jag inte sa jag, vilket han blev lite fundersam över varför jag inte fått gjort, och jga låg på medel depression, sen pratade vi lite om annat, fan man får inte in allt så tidigt på morgonen, eller så ere väl att man inte helt e på fokus och med i svängarna om vad vi har diskuterat.

Men det jag minns mest va frågan om hur minnet stod tll och där var jag snabb och svara för jag har undrat lite över varför jag minns så lite och dåligt.

Men nu fick jag svar på det och det handlade om stress.

Efter samtalet gick jag vidare och tog min antabus, usch fick vänta länge idag sen gick jag vidare hem ti alex på kaffe, cigg och lite små babbel, vi hade inte alls mkt att prata om idag jag va heller inte riktigt på G för att umgås, handlar inte om dig gumma utan allmänt , Känner liksom ingenting.

Sen bar det av ti psykologen, och vi gick igenom de sista papprena av den bunt jag gav ti henna för ett tag sen, så nu e vi klara med det förgågna.

Det va faktiskt en riktigt bra ide med här med att lämna över lite blogg inlägg, känns med skönt när hon läser upp dem man för en liten annan synvinkel på de jag gått igenom, för ,för min del så tänker jag inte särskilt mkt på det jag skriver och och går igenom.

Efter samtalet där bar det hem , satte mig direkt vid datarn för att kolla igenom inlägg som jag kan överlämna ti henne nästa vecka. sen kom pappa med mat från donken :) skönt då slapp man tänkte på matlagning.

Efter det slocknade jag och vaknade runt halv 10 så det blev ingen film han hade heller inte hört av dig så jag ringde inte upp troligtvis e han upptagen med annat, som att festa skulle jag tro

Usch sov orloigt denna kväll, kände bara hopplöshet när jag vaknade och lite irritation vet inte varför jag kände så, kanske va drömmen som satt sina spår , kommer heller inte ihåg vad jag drömde men det måste varit nåt berörande,

Eller jo jag vet nog kanske varför jag kände irritation kände sen när jag slog mig ner i köket för en cigg att jag med velat följa med vännerna ut ikväll. kände med ett enormt sug och var nästa påväg ti shell för att köpa öl trots jag tagit anatabus men så blev det inte, började med tänka på spåret det va som jag fördes tillbaka i tiden tankarna va så starka precis samma känlsa i kroppen fick jag nu ikväll som jag fick innan jag tog mig ti rälset för knappt en månad sedan.

Det blir nog en jobbig natt. känner jag nu fan att de kom upp i tankarna nu då, hade precis kommit förbi dem.

Ne avslutar nu.

Kram

Emelie


Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Jag gjorde också ett depressions test i höstas, på sjukhuset. Fick också medelsvår depression. Undrar hur saningsenliga dom testen är. Bra att du inte for ut med de andra. Men du sku behöva mera nyktert sällskap å aktiviteter. klart de liksom känns meningslöst om man inte gör mycke. Men lite aktiviteter borde de ju få va, fanns de ingen som INTE drack i helgen????

2009-01-17 @ 05:42:04
Postat av: jess

Vi andra kompisar gick ner och bowlade, alltså inget festande. Klart det finns folk som inte dricker :) Alla är villiga att spendera nyktra helger för din skull, för min del är ju de flesta nyktra :) Ser fram emot en filmkväll snart. Synd att det inte blev någon för dig och han

2009-01-17 @ 16:44:55
URL: http://jessicaakerblom.blogg.se/
Postat av: Ann-Sofie

Självklart har du ju vänner som e nyktra också, mena inte så- undra bara om kanske alla råka vara på fest i helgen! :) Hmm...ville bara kommentera att det blev fint med den där ROSEN ju! :) Jag ska också fixa till min blogg med hjälp av photoshop, men robert får hjälpa mig. Han har bara inte haft tid. :(

2009-01-17 @ 21:41:13
Postat av: Ann-Sofie

Det ska väl stå "kampen mot alkoholen" dit uppe? Tänkte att du kan rätta till texten nu, medans du håller på där, fattades nån bokstav bara. :)

2009-01-17 @ 21:44:17
Postat av: Alex.

Najsing blogg. =)mvh bästis.

2009-01-18 @ 18:28:53
URL: http://alexiunderlandet.blogg.se/
Postat av: Ann-Sofie

Det står "alholen" dit uppe...tänkte bara om du inte märkt de. Annars jättefin blogg. :)

2009-01-18 @ 20:14:17
Postat av: jenny

Va fint du fått till det :) hehe såg också d annso skrev. du måste gå in i photoshop och ändra d där aloholen i headern och lägga upp den igen ;) Hihi. Men du har fått till d bra:)

2009-01-18 @ 23:01:21
URL: http://sweetjen.blogg.se/
Postat av: Ann-Sofie

Jaha, de kanske inte är så lätt att bara ändra sådär? Men de kanske inte gör något då, om nån bokstav fattas, folk fattar ju endå vad du menar. :)

2009-01-19 @ 13:56:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0