Onsdag, vaknade sent men det förstörde inte min dag :)

Hallu,

Trots att jag vaknade väldigt sent så förstörde det för ovanlighetens skull inte min dag, ringde direkt ti jenny för jag hade sådana skuldkänslor för att hon fått stått på stan och väntat på mig men som tur va hade hon med försovit sig

Vi träffades nån timme efter vi pratat i tel sen möttes vi på stan och jag fixade hemförsäkring nu JIPPI hehe, att jag äntligen fixade den, sen gick jag ti banken och bytte batteri i internett dosan, och efetr det gick vi och kika en stund på stan kunde tyvärr inte gå så länge för pappa skulle hämta upp mig strax efter vi uträtt mina ärende, jag gick hem och pappa hämtade mig, och vi åkte ti Willys och handlade MUMS nu har man massa mat i kylen hehe ja int eför att jag äter så mkt men det ska vi nu ändra på ,

Ja mer en så har inte skett idag, ganska lugn dag fast man ha farit runt rätt mkt.

Annars så ere det fortfarande på topp det känns mer och mer som om jag kommer stanna i det här stadiet ett tag, ja tabletterna jag tar börjar nog göra sitt nu , känner mig så lugn och harmonisk, och inte längre så uppstressad och orolig, fast jag tänker rätt mkt på allt så gör det inte mig så uppstisad tänker men blir inte längre så änslig över vad jag tänker på vilket känns väldigt skönt.

och Att jag får saker gjorda i den tidpunkt jag tänkt mig känns med skönt annars brukar jag vara rätt bra att skjuta upp saker eller skjuta dem åt sidan helt. jag känner mig med mer närvarande , lyssnar noggranare, och ja jag känner mig rätt stark och skärpt. ja de finns säkert tusen saker som ändrats orkar inte rabbla upp alla men det här e en del iallafall.

Ikväll blir det lugnt se på lite tv och sen försöka somna tidigt för jag vill komma upp tidigt imorn och ta min morgonpromenad :) vi får väl s e om jag lyckas med det hehe

Natti på er alla.

Kram

Emelie L

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Jättekul att höra, låter som du är på rätt väg nu. :) Jag bara längtar efter att komma dit och hälsa på dig. Men måste ta det samtidigt som högskoleprovet. Har inte råd att åka flera gånger. Kram...

2009-01-29 @ 15:21:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0