Herrejävlar säger jag bara!

Jag sov hela 14 timmar idag, utan att ens vakna upp kan inte tänka mig at tdet e sant, klocka 16 vaknade jag idag, kändes helskumt, men upp kom jag tillslut, och utvilad i kropp och själ va jag ett tag iallafall, passade på medans jag va pigg att diska upp ett berg av disk som jag samlat på mig sen i söndags, sen gick jag utt med 5 kassar skräp allt innehöll bara papper ifo som jag samlat ihop under ett års tid.

Ja mer idag händer det inte , skulla ha tvättat men det fanns ingen tid först på tisdag nästa vecka.

Så ja ska nog ta och ringa lite samtal strax sen äta en natmacka med tea eller varm jordgubbsdryck :)
sen se en film som börjar klockan 21 på trean. ja sen får jag hoppas att jag somnar efter det, troligtvis inte men kanske man vet aldrig, ska iallfall upp toktidigt imorn och har med dels fullbokat hela dagen, känns härligt det med.

Ha det så bra alla.

Kram

Emelie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0