Helgen har varit kanon :)

Hej hej  allesammans.

helgen har varit kanon lugn och skön, syster madde och jag började helgen med att äta lite gott här hemma hos mig , det vart nå enkelt för vi hade inte så mk ttid på hos , det blev grillad kyckling och potatissallad med tomater.

Sen gick vi ner ti oasen för att bubbla och basta och ta en några simlängder i poolen. när vi kom ditt vart det lite rörigt dels så hade jag missuppfattat de där efter work, alltså det innebär att mellan en viss tid så ere lite billigare plus att man får en öl på köpet för 50 kr.

Och jag trodde det va från 16- stängningsdags men det va bara mellan 16-18 tror jag och förra gången fick vi med handukar på köpet men vi fick inga denna gång men det löste sig ändå heheh, a som sagt det blev lite rörigt när vi kom ner men efter allt de så bytte vi om och bara kopplade av.

så avkopplande va det som alltid och som ny människa kände man sig när man gick där ifrån , madde gillade det jätte mkt så det blir nog fler ggr som vi går ner ditt.

Efter några avkopplande timmar där så avslutade vi kvällen med att gå på bio, det blev att se på mammut.

Sen när vi kom hem va vi helt slut och slockande som stockar ganska så fort.

Lördagen låg vi och sov länge eller a inte så övrdrivet länge men tills vi vaknade iallafall, vi tod en lugn och skön morgon sen åkte vi ti katrineholm sabine följade med,med :)

Vi tog en mysigt familjekväll med tv och massa snacks. efter vi lagt julia satte vi på en film men jag somnade bara en halvtimme efter vi satt på den och vaknade lagom när den va slut, så jag sov inge bra den natten,

Sönadagen kvällen spenderade jag med att spela need for speed , yaaaaaaaaaay så kul så, sen såg jag sluten på en film på trea och sen la jag mig för att sova hade inte så mkt problem med att somna men sov sjuk dåligt jag vaknade flera ggr , drömde skit skumma saker och va kokande varm, osv osv, va sjuuukt trött i morse men piggnade faktiskt till efter jag gått en sväng för att ta medicin och antabus.

så denna dag blir nog inte förstörd fast jag kände för att gå och lägga mig direkt jag kommit fråm psykmottagningen.
 men jag har diskat och städat upp och sorterat tvätten som jag ska tvätta imorn. och snart ska jag faktiskt ta och göra mig lite lunch , sen kommer ev alex, och ja efter två tiden tänkte jag ge ett försök och plugga ti körkortet sen vet jag inte riktigt, ska nog spela need for speed ikväll :) hehe och se lite tv.

Ja det va min held det.

kram på er

Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0