Har inget att berätta Egentligen

Hej på er alla nyfikna kvinnor och män :P


Jag har egentligen inget att berätta, dagarna bara går och går, och inget spännande, intressant, roligt, tråkigt eller berörarnade, händer eller har hänt.

Jag sóver bara, går upp sent, röker alldeles för mkt, och har ingen motivation eller lust till att göra något vettigt, livet suger just nu.


Inte ens social orkar jag vara.


Det som stör mig e att jag inte känner nåt, jag e varken glad, sur, ledsen, arg, förbanad, upprörd osv.

Helt oberörd e jag , det ända jag e , är att jag e trött, sömning.


I helgen händer heller inget speciell, Ska se på film med en killkompis imorn, vilket ska bli trevligt :)
På lördag ska jag sätta mig ner och fixa med bloggen :) sen kommer kanske jenny över med sin dator och sällskapar / hjälper mig.
Söndagen har jag inget alls planerat, ev en fika hos alex kanske det kan bli :)


Det var nog allt för mig idag, nu ska jag försöka få lite sömn, ska nämligen upp väldigt tidigt imorn , klockan sju , suck säger jag åt att gå upp tidigt men inte åt det jag ska göra. . .


Kram på er alla och jag hoppas ni alla läsare får en trevlig helg.


//Emelie


Kommentarer
Postat av: jenny

Tjo bruden. :) ;)

2009-01-16 @ 10:44:22
URL: http://sweetjen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0