Fredag :)

Halloj, e rätt förvånad idag, jag gick och la mig väldigt sent i natt, men jag vaknade innan klockan ringde halv 9 vaknade jag utav mig själv, och rätt pigg och utvilad kände jag mig med, så jag fick nog en bra sömn i natt,

Jag åg och drog mig ett tag sen åt jag frukost och rökte och drack kaffe, men sen kom tröttheten för en stund, gick och la mig 20 och sen va jag i form, hehe, har gjort mig i ordning för dagen nu och ska snart ner till vägen och prata.

efter det blir det en sväng hem till alex på en kopp kaffe, tyvärr blir det bara ett väldigt snabb besök hos henne, men vi ses ju ikväll, så det gör ju inget hehe, efter alex ska jag vidare till psykologen på samtal en hem och laga mat ock så.

Berättar mer om dagen senare.

kram

Emelie L

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Hehe...tackar. Jo jag kan fixa en lasagne till dig också när jag kommer dit. :) Så får din farsa fixa sin goda blåbärspaj och komma å äta med oss. :D Ha en trevlig helg du med vännen. KRAMAR.

2009-01-31 @ 03:12:21
Postat av: jenny

Hej gumman. Hur mår du? Hör av dig när du orkar. Puss&Kram

2009-01-31 @ 21:48:16
URL: http://sweetjen.blogg.se/
Postat av: Per

Hej! Tack för att jag fick ta del av din blogg. Du har många väldigt fina foton här! Hoppas att vi ses på onsadag/Per

2009-03-05 @ 17:53:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0