Tillbaka till vardagen !

Fiiiiiiii fan va skönt det va att vakna och veta att man ska iväg , göra nåt !. . .

Så snart bär det av, först till vägen och prata lite där, sen till nuevo och läsa lite bok, ringa annso tänkte jag med, det har ju inte blivit av under julveckan, sen efter nuevo tar jag bussen till mormor, ska ditt med min kusin, sen följer jag ev med henne hem och hälsar på moster lite, men det får jag se hur det blir med det, skulle behöva plugga eng med. men men det återstår att se !

Åh denna dag kommer bli så skön !

Hoppas ni alla läsare får en bra dag idag ! Så kommer jag med bilder från julen lite senare under dagen !


Kram

Emelie L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0